Andreea Badoiu
Articole scrise de acest autor
Atenție, concentrație mare de ciocolată și secrete. Adina Weiner: Într-o zi, nu mai știu care, mi-am propus să încep să fac câte un tort pe săptămână, să văd ce se întâmplă
[Pe felia BTL] Andreia Dinu si Cristian Paraschiv (Fieldstar): In-store & HoReCa raman o componenta importanta de business, generand undeva la 70% din contextele nevoii unei activari de brand
Culisele unui business de la poalele Tampei. Andy Biro (Sharpfont): Am avut clienti mari care au migrat catre Bucuresti, dar care s-au intors apoi aici, in Brasov
[Hai cu civismul] Matei David, Cișmicivic: O asociere informală de cetățeni nu există din perspectiva Primăriei, deși sunt aproape 7 ani de când există grupuri de inițiativă civică în București
[Pe felia BTL] Simona Kovacs, Skepsis: Ceea ce numim in BTL Customer Journey este un Hero's Journey, consumatorul trebuie tratat ca eroul povestii
[Pe felia BTL] Silvia Teodorescu, Zaga Brand: BTL-ul trebuie sa te impresioneze in realitatea cotidiana, dupa ce realitatea virtuala a facut promisiunea
[Pe felia BTL] Raluca Zamfir, RANEvents: Cea mai mare provocare a BTL-ului este sa transforme “utilizatorii” in “clienti”
[Pe felia BTL] Maia Ștefănescu, Oval: Ce trebuie noi să facem la fiecare brief e să scoatem esența brandului din cutie și să o plimbăm printre consumatori
Returning to illustration, after a detour in copywriting, client service & strategy. Wendy MacNaughton and her story
O întoarcere la ilustrație, după copywriting, client service și strategie. Povestea lui Wendy MacNaughton
[Pe felia BTL] Joaquin Bonilla (Wunderman): La finalul zilei, consumatorii vor trece intotdeauna de partea brandurilor active
[Pe felia BTL] Raluca Ghilea, Perceptum: Orice concept creativ castigator incepe intotdeauna cu o munca ce poate parea neinteresanta, dar care face diferenta: munca de cercetare
[Pe felia BTL] Mihaela Bourceanu (Mercury360): Brandul trebuie sa fie cameleonic, sa se construiasca dintr-o serie de expuneri si experiente












![[Hai cu civismul] Cum schimbi un oraș cu marșuri pe două roți](https://media.iqads.ro/2016/10/12017575-899052753508346-1998347385444909475-o1-cover-410.jpg)

![[Pe felia BTL] Valentin Vacarus (Godmother): Brieful de BTL ar fi bine sa fie subordonat unor obiective de business: numar de leaduri, numar de participanti, numar de adrese de e-mail](https://media.iqads.ro/2016/09/vv-cover-410.jpg)
![[Hai cu civismul] Schimbarea la față a sectorului 3](https://media.iqads.ro/2016/09/collagef-cover-410.jpg)
![[Pe felia BTL] Oana Popescu (MullenLowe): Toate activarile au suferit transformari, brandurile incearca sa se evidentieze cat mai subtil](https://media.iqads.ro/2016/09/oana-popescu-btl-manager-mullen-lowe-cover-410.jpg)









