[Droga vs. Bogusky] Mihnea Gheorghiu (Publicis): Droga inca ma face sa vreau sa lucrez pentru el, iar Bogusky mai putin

[Droga vs. Bogusky] Mihnea Gheorghiu (Publicis): Droga inca ma face sa vreau sa lucrez pentru el, iar Bogusky mai putin

Droga5 in sine e o campanie pe brieful "cum sa ramai relevant", desfasurata pe termen nedefinit, crede Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis Romania). L-ar alege pe David Droga cu ochii inchisi; in fond, pentru el inca si-ar mai dori sa lucreze. Si, ca sa-l aduca in Romania, Mihnea are doua tactici: fie i-ar cumpara agentia - cu fonduri europene sau de la MaxBet - fie ar face o campanie pe Thunderclap, platforma de crowdspeaking dezvoltata de Droga5. Pentru ca, nu-i asa, ei nu fac doar advertising.

 

Droga. Pentru ca Droga inca ma face sa vreau sa lucrez pentru el, iar Bogusky mai putin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related