[Creativul non-publicitar] Mihnea Ghildus, designer de produs: Pentru cineva din afara industriilor de profil, “creativ” e un cuvant ce trece foarte repede pe langa urechi

[Creativul non-publicitar] Mihnea Ghildus, designer de produs: Pentru cineva din afara industriilor de profil, “creativ” e un cuvant ce trece foarte repede pe langa urechi

Mihnea Ghildus e designer de produs si omul din spatele magazinului-concept Dizainar. Poate l-ati cunoscut deja fara sa stiti intr-o plimbare la ANAF: era tipul ala imbracat colorat care punea functionarilor intrebari absurde [ "Ce-ar trebui sa fac eu acum pentru ca dvs. sa NU imi dati timbrul pentru cazier?" ] .

El crede ca devalorizarea cuvantului „creativ”  e evidenta, dar numai pentru oamenii din industriile de profil. Celorlati, le intra pe o ureche si imediat iese pe alta. De asta, poate e bine daca termenul insista sa bata la usa urechilor necunoscatoare:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related