Relatii Clienti, pagina de Facebook care scoate din sarite brandurile

Relatii Clienti, pagina de Facebook care scoate din sarite brandurile

Ca internetul e plin de troli stim deja, dar ce te faci cand o pagina de Facebook numita Relatii Clienti posteaza comentarii la misto pe paginile brandurilor, iar unii utilizatori pica in plasa?

Andrei, omul de la tastatura, vrea sa ramana cvasi-anonim. A pornit pagina pentru ca a vazut ceva similar in afara - pagina Hope That Helps - si si-a dat seama ca ar prinde si la noi.  Nu putine au fost postarile care au facut valva, asa cum s-a intamplat cu una in care Relatii Clienti a comentat pe pagina Lidl folosind ca imagine de profil logo-ul brandului. 

Nu e strain nici de amenintari cu reclamatii la Politie si se gandeste sa mute continutul de pe pagina si pe un site, in eventualitatea in care pagina ar fi inchisa. Mai multe despre ce-i cu pagina ne explica el mai jos:

 

Omul din spatele paginii

Ma numesc Andrei, am 24 de ani, am studiat administratia publica, dar lucrez in IT intr-o corporatie din Bucuresti. Imi place umorul, preferatul meu e George Carlin.

 

Ideea

Am primit aceasta pagina de la un prieten, mi-a placut de umorul de acolo si m-am gandit ca se poate face si in Romania ceva similar. Si merge. Merge pentru ca romanii sunt atat de prosti incat cred ca ii ia cineva in serios daca scriu ceva pe Facebook sau lasa un review suparat. 

Adica romanul de rand e aproape la fel de prost ca americanul de rand, procentul romanilor care se duc la vot imi confirma asta. Nu ar trebui sa vorbim despre politica, dar mecanismul e acelasi "O sa pun stampila pe asta/o sa scriu review-ul asta, sigur o sa schimb ceva".

De consumerism ma lovesc zilnic, dar nu ma mai deranjeaza de cand am terminat liceul si mi-am dat seama ca am lucruri mai bune de facut decat sa fiu Don Quijote.

 

Cea mai de succes postare

Asta. Nu e singura care are mai mult de 100 de share-uri, dar a fost preluata de multe pagini fara sursa, am injurat multi oameni din cauza asta. In perioada aia, foloseam si logo-ul firmei in comentariu si multi oameni au crezut ca e scris de Lidl pentru ca alte pagini luau contentul fara sursa.

 

Administrarea paginii

Administrare nu fac deloc, in sensul ca pot sa comenteze cam ce vor, un exemplu relevant e acest post:

...unde s-au strans multi "nationalisti", dar nu am dat nici macar un ban si nici nu i-am injurat pentru ca erau prea multi si mi-era lene.

Probabil o sa administrez cand/daca o sa apara conturi care fac spam. Pentru un post am nevoie de 5-10 minute in care intru pe diverse pagini, gasesc ceva care are potential si scriu o gluma. Sa fac logo-ul a durat cel mai mult, cam 3 ore pentru ca nu am experienta in design.

 

Sugestii de la utilizatori

Primesc si le folosesc de fiecare data cand au potential. De exemplu, postul de mai sus, unde s-au strans "nationalistii", a fost facut dupa ce a dat cineva tag paginii in comentarii. Nu e cea mai buna gluma pe care am scris-o vreodata, dar stiam ca o sa prinda, de-asta are si watermark (a avut reach ~46k, deci a prins). Pe langa aia, mai sunt vreo doua pe care le-am facut dupa sugestiile fanilor paginii.

 

Au existat situatii cand ai primit reclamatii?

Da, a zis cineva ca ma reclama la politie. Nu l-am banat, am ras de el si am facut cover-ul paginii cu discutia. Intre timp, am aflat ca lucreaza la KFC.

 

Ce planuiesti sa faci in viitor cu pagina?

O sa postez pana o sa o stearga Facebook-ul sau o sa ma plictisesc. Ma gandeam sa fac un blog/site unde sa pun contentul ca sa ramana undeva daca pagina va fi stearsa, dar nu e nimic bine definit in sensul ala deocamdata.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related