Cap va avea din septembrie o noua identitate si structura

Costin Popescu, Director de Creatie Cap, ne dezvaluie in exclusivitate planurile agentiei pentru acest an, schimbarea strategiei de comunicare si dorinta de a forma parteneriate si cu alte branduri. Tot in acest interviu, despre AdMarket, neconventional si Cannes Lions.

IQads: Studiul AdMarket a relevat in acest an ca NextCap si-a pastrat rezultatele bune de anul trecut, chiar a crescut. Cum comentati rezultatele?
Costin Popescu: In 2004 noi eram pe aceleasi locuri ca si acum, vorbim de creativitate si de strategie. E ok pentru noi. Au aparut insa alte ciudatenii sau alte lucruri pe care le pot comenta. Noi suntem prezenti intr-un fel de doua ori: exista Next Cap pe locul 2 la creatie si 3 la strategie si este si Cap, care este pe 6 la creatie si pe 7 la strategie. Este un caz unic, dar onorant as spune.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related