Beko lanseaza noua platforma globala de comunicare de brand

Beko lanseaza noua platforma globala de comunicare de brand

Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala.

Beko a lansat o noua platfoma de comunicare pe termen lung, care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).

Partenerul oficial al fiecarei zile (Official Partner of the Everyday) va consolida pozitia Beko ca un brand cu adevarat centrat pe consumatori, care sprijina nevoile reale ale acestora in fiecare zi si in acelasi timp celebreaza bucataria ca inima a casei pentru familiile moderne.

Campania este fundamentata pe intelegerea vietii oamenilor si a nevoilor reale ale acestora, dar si a frustrarilor de zi cu zi. Beko ofera solutii ingenioase printr-o gama larga de produse rapide si inteligente, ce sunt adaptate la nevoile reale ale oamenilor in fiecare etapa a vietii lor si care le arata ca se pot baza pe Beko ca pe un partener in fiecare zi.

O serie de sase spoturi TV va fi creata si difuzata in mai mult de 30 de tari din intreaga lume pe parcursul anului 2016, pentru a lansa campania, in timp ce filmul de imagine de brand va fi promovat pe YouTube in peste 25 de piete cheie. Campania va fi una 360°, incluzand comunicare in print, outdoor, in-store si digital, pentru a creste vizibilitatea campaniei.

 

Beko va pune in valoare Parteneriatul premium de 4 ani cu FC Barcelona, pentru a sprijini noua platforma de comunicare. Toate actiunile orientate spre fotbal vor pozitiona Beko ca Official Partner of Play – pornind de la Partenerul oficial al fiecarei zile (Official Partner of the Everyday), dar totodata vor asocia Beko cu reputatia clubului de a juca abil, cu libertate si zambetul pe buze, atat pe teren, cat si in afara acestuia.

Beko este partenerul oamenilor in fiecare aspect al vietii lor ocupate, sprijinindu-i prin electrocasnice mai rapide si fiabile, oferind astfel consumatorilor mai mult timp si libertatea de "a juca" in fiecare zi in spiritul FC Barcelona.

Ca parte a campaniei Official Partner of Play, unii dintre jucatorii de clasa mondiala ai FC Barcelona au fost transformati in animatii jucause pentru a pune zambetul pe buzele fanilor si publicului larg.

Animatiile vor fi integrate in canalele media digitale si social media, inclusiv prin interactiuni in timp real pe parcursul meciurilor mari, cum ar fi El Clasico (FC Barcelona - Real Madrid) din 2 aprilie 2016 - cel mai important meci de fotbal inter-cluburi din intreaga lume, care este vizionat de mai bine de 500 de milioane de telespectatori la nivel mondial.

 

Tulin Karabuk (CMO la Beko Global) a declarat: "Beko stie ca in fiecare zi exista oameni care au nevoie de solutii pentru viata lor ocupata sau pentru elementele neprevazute de zi cu zi. Prin urmare, ne asiguram ca toate produsele noastre sunt proiectate in concordanta cu nevoile zilnice ale consumatorilor nostri. Suntem Partenerul oficial al fiecarei zile (Official Partner of the Everyday) si suntem incantati sa implementam in urmatoarele luni la nivel mondial o noua platforma de comunicare pentru milioane de oameni, incepand cu mult asteptatul El Clasico dintre FC Barcelona si Real Madrid de pe Camp Nou din 2 aprilie. La Beko, noi credem ca un adevarat partener nu este doar un sponsor - un adevarat partener sta alaturi de oameni si ii sustine in tot ceea ce fac. Acesta este motivul pentru care Beko este Partenerul oficial al fiecarei zile (Official Partner of the Everyday)."

 

Beko este marca internationala de electrocasnice a Arcelik Group si Partener premium al echipei de fotbal FC Barcelona. Aceasta ofera linii de produse care includ electrocasnice mari, aparate de aer conditionat si electrocasnice de mici dimensiuni. Beko este al doilea cel mai mare brand de electrocasnice din Europa si brandul cu cea mai rapida crestere pe piata europeana in ultimii sapte ani.

Beko este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata electrocasnicelor din Marea Britanie si, de asemenea, liderul pietei de electrocasnice neincorporabile din Franta si liderul pietei de electrocasnice din Polonia. In plus, Beko a devenit brandul de electrocasnice cu cea mai rapida crestere de pe piata germana, cea mai mare piata de electrocasnice din Europa ultimilor cinci ani, ce a inregistrat o triplare in aceasta perioada.

Pentru Beko, generatia inteligenta este cea mai mare sursa de inspiratie in identificarea de noi solutii inovatoare. Beko este inspirat de nevoile si stilul de viata in continua schimbare ale oamenilor si e dedicat sa ofere consumatorilor o viata mai simpla prin electrocasnice inteligente. Beko ofera o gama larga de solutii inteligente pentru a satisface nevoile diferitelor categorii de oameni, culturi si moduri de viata, in mai mult de 100 de tari din intreaga lume, prin furnizarea de electrocasnice rapide, fiabile si eficiente din punct de vedere energetic, cu tehnologii inteligente si un design elegant.

Beko este Partener premium al clubului de fotbal FC Barcelona. Beko a semnat la inceputul sezonului 2014/15 un contract de sponsorizare cu o durata de patru ani, care se intinde pana la sfarsitul sezonului 2017/18. Este un parteneriat la nivel mondial, care prevede plasarea logoului Beko pe maneca tricoului de joc.

Parteneriatul Beko cu FC Barcelona va fi reactivat printr-o noua campanie lansata in 2016, care scoate in evidenta valorile comune ale "jocului" pe care le impartasesc atat clubul, cat si brandul. Campania Official Partner of Play aduce in prim-plan jucatori de renume mondiala, printre care Lionel Messi, Luis Suarez, Neymar Jr., Andres Iniesta sau Gerard Pique, care vor aparea in persoana sau sub forma unor animatii jucause.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related