youngminds, ”un fel de pro-agenţie de creaţie”

youngminds, ”un fel de pro-agenţie de creaţie”

A pornit în 2007, ca o rețea de oameni creativi care colaborau pe diverse proiecte și așa a rămas și în prezent. În companie este un singur om, echipa are trei. Clienții lor sunt din zona ONG-urilor și a domeniului cultural - Universitatea din Bucureşti, Castel Film, Cartureşti, Muzeul Țăranului Român. De altfel, când vine vorba de clienți, Bogdan Tăut, general manager youngminds, spune că le este teamă de relații nepotrivite. Tot el povestește mai jos cum funcționează o astfel de agenție și cum vor să valorifice obiectele de patrimoniu, în viitor.

 

Istoria youngminds

Business-ul youngminds a început în 2007. L-am numit aşa pentru că de la început s-a construit ca o reţea de oameni creativi, care colaborau în diverse proiecte. Aşa este organizat şi acum, un fel de pro-agenţie de creaţie.
Suntem oameni pasionaţi de ceea ce facem, buni meseriaşi în profesiile noastre.

Ţin ca lucrurile pe care le facem să fie cu sens. Gândim soluţii creative la probleme de business - consultanţă de organizare, comunicare, strategie - şi participăm la implementarea lor. 

În compania propriu-zisă este un singur om, dar echipa de bază e formată din 3 oameni. Prin diverse proiecte, s-au strâns în timp mai mult de 10 youngminds.

 

Clienți

Câţiva clienţi internaţionali, mai ales din zona organizaţiilor non-profit: Migration Policy Group, United Nations, Barcelona Centre for International Affairs şi alţi câţiva.

Clienţii interni sunt ceva mai mulţi, pentru care am avut proiecte variate: Universitatea din Bucureşti, Castel Film, Cartureşti, Muzeul Țăranului şi alţii.

Ne e teamă în general să începem relaţii nepotrivite şi să încurcăm, în loc să ajutăm. În timp am învăţat să evaluăm mai atent situaţii, bugete, aşteptări. 

 

Proiecte importante

MIGRANT INTEGRATION POLICY INDEX - mipex.eu. Un studiu mondial asupra migraţiei nominalizat la the Webby Awards (2016).

ANALYSIS NETWORK DIAGRAMS FROM COMMUNISM - andco.ro. Un tool de analiza a componenţei partidului comunist în perioada de ilegalitate care ne-a adus premiul special la FIBRA Awards (2016).

Cărtureşti - carturesti.ro. Am pus bazele business-ului online Cărtureşti, un proiect complex ce a presupus consultanţă, strategie, construirea unei echipe, flow de business, coordonare echipei de dezvoltare şi multe alte activităţi.

 

Pe viitor

După experiențele bogate din ultimii ani, suntem în momentul în care ne concentrăm pe sintetizarea unor soluţii specifice anumitor zone sau tipuri de business.

Un exemplu: ne interesează valorificarea obiectelor de patrimoniu prin documentare, digitalizarea, arhivare şi prezentarea conţinutului ce ţine de un subiect valoros - fie el o cladire, o colecţie, o galerie, o areal geografic, un eveniment, un obiect, un om sau altele.

Punem astfel cap la cap experiența dobândită pe parcursul unor proiecte cum sunt: turul virtual al Muzeului Tăranului Român, prezentarea Ateneului Român, galeria virtuală "Cei din lume fără nume" sau fototeca comunismului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related