O expoziție manifest și în același timp un eveniment de celebrare a graphic designului românesc

O expoziție manifest și în același timp un eveniment de celebrare a graphic designului românesc

În cadrul Nopții Albe a Galeriilor, vă invităm să vizitați expoziția “GRAPHIC DESIGN: what’s the purpose?”, o selecție de lucrări semnificative de graphic design contemporan produse de designeri români. Pe lângă expoziție, evenimentul va prezenta o proiecție video cu design-talks și un graffiti live performance cu Pisica Pătrată.

Ce este graphic design-ul? Unde este folosit? De ce este folosit? Cum este produs? Care este scopul?

Expoziția propune explorarea multiplelor fațete ale graphic designului, plecând de la aceste întrebări. Lucrările expuse folosesc tehnici și abordări diferite ; graphic design aplicat în cultură, business, sau ca manifest; graphic design ca expresie artistică și graphic design folosit ca instrument de business.

Se întâmplă pe 30 septembrie, începând cu ora 19, în grădina Hansen, pe str. Aviator Petre Cretu, nr.8.

Evenimentul este organizat de studio-ul de branding Concept Machine. Alături de lucrări ale studio-ului, veți putea vedea lucrări semnate de Andrei Robu, Mădălina Andronic, Mihaela Popa, Ovidiu Hrin, Paul Dersidan, Ștefan Lucuț.

Parteneri: Hansen Ergonomics Studio, The Plot, Annterior, NexT Film Festival, Crama Basilescu

Parteneri media: Asociatia ORICUM, Dizainăr, The Institute, Ctrl-D, IQads, Modernism Punct Ro, Revista ARTA

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related