Pentru că s-au cerut frumos în IQads, le-am făcut loc

Pentru că s-au cerut frumos în IQads, le-am făcut loc

Cel mai enervant joc din copilărie, în afară de acela în care te îngâna partenerul de joacă, era atunci când, orice ai fi făcut, ți se răspundea cu un cuvânt. Excavator, de exemplu. Vrei să ne jucăm cu mingea? Excavator. Ai chef să alergăm? Excavator. Luăm înghețată? Excavator până la paroxism.

Din astfel de culmi ale disperării și-au extras, probabil, sursele de inspirație și noile generații de troli pe internet. Le-am oferit un loc și 15 minute de glorie aici. Ei au vrut un pic mai mult. Și pentru că este joi, le-am făcut loc și azi în planul nostru editorial.

Într-o postare pe Facebook, Altex își avertizează consumatorii asupra pericolelor Partikip (Până ca vreun expert în social media să descopere tratamentul pentru frenezia asta, noi avem exemple doar de supraviețuire și toleranță):

Atenție, ALTEX NU organizează sau sponsorizează concursuri pe alte pagini Facebook (care oferă noul iPhone sau alte premii asemănătoare). Am raportat aceste pagini către Facebook și vă recomandăm să faceți același lucru.

Primul răspuns îl intuiam:

Partikip la "nu partikip"!

Au urmat altele, nu toate vizibile pentru ochiul oamenilor obișnuiți. Dar pentru că s-au cerut pe scenă, le facem loc în programul nostru de azi:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related