E nevoie de o ţară întreagă să crești o echipă de fotbal mare. Altex și Next Advertising susțin cu mândrie Echipa Națională și suporterii români la EURO 2024

E nevoie de o ţară întreagă să crești o echipă de fotbal mare. Altex și Next Advertising susțin cu mândrie Echipa Națională și suporterii români la EURO 2024

Participarea la EURO reprezintă un moment de încurajare pentru viitorul fotbalului românesc. Iar Altex dorește să marcheze acest moment important pentru fotbalul românesc prin lansarea unei campanii de susținere a echipei și a fanilor români nerăbdători să audă primul fluier pe stadionul lui Bayern Munchen, pe 17 iunie. 

În 2024, Naționala României readuce în prim-plan pasiunea pentru fotbal și speranța pentru milioanele de români nerăbdători care așteaptă să vadă din nou echipa lor preferată participând la o competiție Europeană de o asemenea amplitudine. Echipa Națională a României este un simbol al determinării, dedicării și a performanței, iar participarea la EURO 2024 reprezintă o oportunitate de a uni întreaga țară. Altex se mândrește să fie alături de echipă și de suporterii săi și se pregătește să ofere suport din spatele terenului.

Implicarea in susținerea Echipei Naționale la EURO pornește de la valorile comune. Altex și Echipa Națională de Fotbal împărtășesc ca valoare comună performanța, ambele fiind asociate cu excelența și cu atingerea unor standarde ridicate. Altex este unul dintre cele mai bune exemple de antreprenoriat de succes din Romania, iar Echipa Națională a României s-a calificat anul trecut la cea mai prestigioasă competiție europeană de fotbal. Ambele entități au o viziune clară și un angajament ferm pentru a atinge excelența în ceea ce fac.

Campania se inspiră din spiritul de echipă și dedicarea pe care Echipa Națională o demonstrează la fiecare meci și este concepută pentru a celebra în același timp și susținerea fanilor. E nevoie de o ţară întreagă să crești o echipă de fotbal mare. Pentru că Naţionala înseamnă nu doar lotul de jucători convocați la EURO 2024 sau antrenorul, ci și fanii, mai mici sau mai mari, mai mulțumiți sau mai nemulțumiți, mai specialiști sau mai începători, cei care văd un meci la patru ani și cei care văd toate meciurile cu sufletul la gura, pentru că Naționala e România. 

Spotul TV este elementul central al campaniei, ilustrând scene pline de energie și entuziasm ce au loc în magazinele Altex. Întâlnim în spot toate tipologiile de fani: curajoșii, cei care nu renunță, cei care se bucură la orice rezultat, comentatorii, specialiștii. Este vorba, de fapt, de noi toți și de nenumăratele moduri de a ne arăta susținerea pentru Națională. Altex este liantul care îi aduce împreună pe fani în susținerea lor pentru echipă și aduce tehnologia necesară ca fanii să poată urmări meciurile din confortul caselor lor. Personajele interacționează cu produsele din magazin și se bucură de meciurile Echipei Naționale prin intermediul acestora, creând astfel o atmosferă explozivă foarte aproape de realitatea din tribune.

"Am primit cu entuziasm propunerea de a participa la pitch-ul organizat de Altex.
Încă din primele momente ale acestei colaborării, mândria a devenit cu cuvânt cheie la noi în agenție.

Suntem mândri:

  • să lucrăm alături de un brand cu care avem în comun spiritul antreprenorial,
  • să colaborăm cu un brand care este de mai bine de 30 de ani 100% românesc și care a devenit liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C, 
  • să lansăm o campanie care celebrează mândria Romaniei pentru calificarea naționalei la o competiție atât de importantă precum EURO,
  • să punem și umărul nostru creativ la încurajarea echipei națioanale și la sărbătorirea acestui moment istoric pentru noi toți, românii.

Susținem cu mândrie echipa națională alături de Altex. Hai România!", Raluca Toma, Account Director

Naționala luptă la fiecare meci, iar fanii o susțin de fiecare dată. Iar Altex depune de două ori mai mult efort ca să aducă în casele românilor cele mai bune produse la cele mai mici prețuri. Campania setează o relație între brand, suporteri și echipă, plecând de la emoția unică ce poate fi simțită doar la meciurile Euro.

De peste 30 de ani, misiunea Altex este să facă tehnologia accesibilă tuturor românilor. Depunem zi de zi eforturi să ținem cele mai mici prețuri în cele peste 130 de magazine pe care le avem, în magazinul online și în aplicație. Infrastructura noastră de retail aduce în fața consumatorilor și servicii care construiesc pe accesbilitate și pe îmbunătățirea confortului în casele romanilor. Toate acestea sunt promisiuni puternice de a lucra în echipă, de a fi energici, dispuși la extra-efort și de a arăta o dorință puternică de performanță. La fel ca și Echipa Națională. Să ajungi la Campionatul European, în turneul final, după 8 ani de suișuri și coborâșuri, este o promisiune de performanță îndeplinită. Suntem deja de 2 ani alături de Echipa Națională și în anul UEFA EURO 2024 venim cu un mesaj care îi aduce împreună, în aceeași emoție a reușitei, pe sportivi și suporteri cu brandul Altex. Toate ecranele vor striga puternic și cu mândrie ”Hai, România!”, Carmen Căpitănescu, Director Marketing, ALTEX Romania.

"Hai România, pe toate ecranele!", Cezar Panait, Deputy Creative Director

 

Credits:

Agenție: Next Advertising
Deputy Creative Director: Cezar Panait
Head of Copy: Maria Ionescu
Senior Art Director: Cristina Cazacu
Creative Director: Andrei Tripșa
Senior Strategic Planner: Florentina Dinu
Account Director: Raluca Toma
Client Service Director: Ioana Căbuz
Community Leader: Ileana Sebe

Client: ALTEX Romania
Diana Ungureanu – Marketing Campaign Manager, ALTEX Romania
Mihaela Petrica – Marketing Campaign Manager, ALTEX Romania
Carmen Capitanescu – Director Marketing, ALTEX Romania

Casă de producție: 2029 Productions
Producer - Marius Erhan
Production Manager - Florin Neagu (Yuki)
Production coordinator - Denisa Coman
Regizor - Sarra Tsorakidis
DOP - Boroka Biro

Casă de postproducție: The post office
Editor - Dan Safta
Sound Design - Alex Hossu
Grafică - Cezar Ionescu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related