MoneyGram te aduce mai aproape de cei de care ti-e DOR

MoneyGram te aduce mai aproape de cei de care ti-e DOR

Noua campanie MoneyGram pentru Romania, una dintre cele mai active piete de transfer de bani din Europa

MoneyGram Romania lanseaza astazi o noua campanie de promovare, prin care urmareste sa promoveze efortul si meritele celor care lucreaza in strainatate, precum si pe cele ale familiilor care ii asteapta acasa. Motorul creativ al acestei campanii desfasurate in toata Europa este conceptul de "DOR", cuvantul romanesc unic, ce exprima dorinta de a fi aproape de ceea ce iubesti.

 

"Este mai mult decat un cuvant. DOR evoca emotii si amintiri de acasa, din copilarie, alaturi de familie si de cei dragi," a declarat Pete Ohser (Chief Revenue Officer pentru Europa si America).
"Activitatea MoneyGram se traduce prin conectarea familiilor si prietenilor aflati la distanta de casa si sprijina cu mandrie aceasta parte importanta din cultura si traditiile romanesti, prin intermediul campaniei DOR."

 

"Romania este una dintre pietele cheie din Europa, pentru MoneyGram. Pentru a face fata cererii in crestere pentru serviciile de transfer de bani, ne-am extins reteaua agentilor la 3.500 de locatii din intreaga tara si am deschis un nou birou in centrul Bucurestiului", a afirmat Radu Pojoga (Director Regional MoneyGram pentru Romania si tarile din Balcani).
"Ca parte din procesul de facilitare a transferurilor de bani pentru clientii nostri, in 2016 am lansat serviciile cash-to-mobile si cash-to-account, in colaborare cu Earthport - partenerul nostru care ofera servicii de plata transfrontaliere pentru banci. Acum, romanii pot trimite bani direct in portofelul mobil sau in orice cont bancar in moneda locala", a adaugat Radu Pojoga.

 

In ultimii ani, Romania a cunoscut o crestere semnificativa in ceea ce priveste transferurile de bani, alimentata de o forta de munca mobila. Banca Mondiala estimeaza ca peste 3.4 milioane de romani muncesc in strainatate, in diferite colturi ale lumii. Aproape 1 milion de romani locuiesc in Italia, 785.000 au emigrat in Spania, 355.000, in Germania, iar 150.000, in Marea Britanie.

 

"Astazi lansam campania Stim ce-i DORUL™ in sase tari - Romania, Marea Britanie, Belgia, Germania, Italia si Spania", a declarat Nicoleta Visan (Senior Marketing Manager pentru Romania). "Campania va fi vizibila pe principalele canale media, inclusiv TV, radio, print, outdoor si canale digitale, precum si in multe locatii ale agentilor nostri, parteneri MoneyGram."

 

Conform Bancii Mondiale, aproximativ $3.2 miliarde au fost trimise catre Romania in anul 2015, prin intermediul transferurilor de bani. Aceasta suma reprezinta 1.7% din PIB-ul Romaniei. Peste $930 milioane au fost trimise din Italia, $740 milioane, din Spania, si $422 milioane, din Germania. Spania ($118 milioane), Republica Moldova ($94 milioane) si Italia ($87 milioane) sunt principalele tari spre care se trimit bani din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related