LDK, un brand romanesc, ataca piata cu electrocasnice colorate

LDK, un brand romanesc, ataca piata cu electrocasnice colorate
  • Aragazuri verzi, portocalii, rosii, mov, negre, bej si maro - sunt produsele cu care brandul LDK vrea sa cucereasca piata de electrocasnice din Romania.
  • Din ianuarie, LDK va aduce si frigidere in culori urmand sa-si completeze pe parcursul anului intreaga gama de electrocasnice colorate.
  • LDK este un brand romanesc de electrocasnice, prezent in piata de aproximativ 10 ani si s-a remarcat pana in prezent prin pretul competitiv si calitatea produselor.
  • Tonis Trade, dezvoltatorul brandului LDK, este o companie cu 20 de ani experienta.

Pe o piata aglomerata si extrem de concurentiala, LDK, un brand romanesc de electrocasnice, vine cu o noutate in Romania: electrocasnice colorate. LDK este un brand romanesc detinut de catre Tonis Trade, o companie cu 20 de ani de experienta in comertul cu produse electrocasnice.

Brandul este prezent pe piata din Romania de aproximativ 10 ani, fiind comercializat pana in prezent prin reteaua de magazine proprii sau partenere ale Tonis Trade. De curand, produsele au intrat in marile magazine online din Romania, fiind vandut atat prin site-ul companiei tonis.ro dar si pe emag.ro, evomag.ro, cel.ro, itgalaxy.ro si altele. De asemenea, Tonis Trade este in negocieri avansate pentru a plasa produsele LDK in marile retele de retail.

 

LDK adauga culoare in bucatarie

Aflat intr-un proces de refresh de brand, LDK ataca piata de electrocasnice din Romania pe o nisa ignorata in prezent de marii jucatori: produse colorate. Pana in prezent, LDK a dezvoltat gama de aragazuri colorate, aducand in bucatariile romanilor aragazuri de culoare verde, rosu, portocaliu, negru, maro, bej si mov.

Produsele sunt disponibile in mai multe nuante si se adreseaza atat tinerilor indrazneti care vor o bucatarie vesela si nonconformista, cat si familiilor care pur si simplu vor sa-si decoreze casa intr-un mod inedit si vesel. Pretul foarte bun si calitatea excelenta a produselor fac din LDK un brand extrem de competitiv.

De pilda, aragazurile colorate sunt dotate cu grill, rotisor, aprindere electrica, sigurante, iluminare, existand si modele mixte unde plitele functioneaza pe gaz iar cuptoarele sunt electrice, functionand prin convectie.

Pariul facut de catre LDK cu electrocasnicele colorate a prins, aragazurile fiind deja la mare cautare. Tocmai de aceea, Tonis Trade va aduce din ianuarie si o gama de frigidere in culori care sa mobileze bucatariile romanilor.

 

"Peste 200.000 de romani au ales LDK in bucatarie"

Dar LDK nu mizeaza doar pe culoare pentru a castiga cota de piata. Produsele comercializate de catre Tonis Trade au o calitate foarte buna, fiind fabricate cu componente italiene si avand functionalitati de ultima generatie.

"Miza noastra este culoarea, calitatea si pretul corect. Daca despre culorile electrocasnicelor LDK putem spune ca sunt frumoase, atragatoare si foarte friendly, calitatea produselor poate fi probata prin cifre. Pana in prezent peste 200.000 de romani au ales produse LDK pentru propria bucatarie. Rata de chemare in service a produselor noastre este de sub 1%, adica cu aproape 50% mai mica decat orice alt brand de electrocasnice prezent pe piata din Romania", a declarat Eugen Petica (executive manager Tonis Trade).

 

Sub brandul LDK sunt comercializate in prezent aragazuri, frigidere, combine si lazi frigorifice, masini de spalat, plite si cuptoare incorporabile, hote, aparate de aer conditionat dar electrocasnice mici precum storcatoarele de fructe. Managementul Tonis Trade spera ca pe parcursul anului viitor sa ”coloreze” intreaga gama de electrocasnice din portofoliu. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related