Cum a cucerit Pasteria Rana corporatistii

Cum a cucerit Pasteria Rana corporatistii

Totul a inceput cu un brief care ne-a starnit curiozitatea si pofta de paste:

Acum 55 de ani, Giovanni Rana a pornit o afacere de familie care a dus traditia culinara italiana la un nou nivel. Astazi, Rana este principalul producator de paste proaspete din Europa si numarul 1 in Italia.
Produsul e prezent de 10 ani pe piata din RO, cu o comunicare sporadica. Avem un buget limitat dar ne dorim o campanie cu obiective de trial si awareness. E un produs atat de bun, incat daca va fi gustat, va face diferenta.

Provocarea pentru Mercury360: Cum aduci atmosfera italiana intr-un hypermarket?
Simplu: non si puo!

Ne-am intrebat unde sunt consumatorii nostri si am decis sa ii vizitam. Pasteria Rana s-a nascut din dorinta de a scoate produsul din zona clasica de sampling in hypermarket si de a le oferi consumatorilor posibilitatea de a trai o experienta italiana chiar la birou.

Cum?
Angajatii au gasit pe birouri, dimineata, meniurile Pasteriei Rana si indemnul de a comanda pranzul la numarul de WhatsApp afisat. Li se raspundea printr-un sms cu ora la care va fi pregatita masa.

 

Intre timp in bucatarie..
O intreaga echipa muncea de zor. Pasteria Rana a adus in bucatariile cladirilor de birouri vizitate spiritul tavernelor din inima Veronei.

Prima vizita a fost la noi acasa, in bucataria mercuriana, pentru a ne asigura ca totul va decurge propriamente (si de pofta). Apoi am prins incredere in vizita la Radio Guerilla cu live cooking si i-am servit in direct pe matinali. Echipa a fost... como se dice? Incantata de pastele proaspete, despre care au povestit o intreaga saptamana in cadrul matinalului.

In urmatoarele zile, Pasteria a vizitat mai multe cladiri de birouri din Bucuresti. Angajatii isi puteau alege tipul de paste proaspete preferat, din cele patru sortimente: Cappelletti Prosciutto Crudo, Tortellini ai Formaggi, Tortelloni Riccota e Spinaci sau Ravioli ai Funghi.

 

Cum gaseai Pasteria Rana? Dupa indicatoare!

 

Iar in bucatarie pastele erau pregatite in fata oaspetilor, chiar de catre bucatarul Florin Arvunescu, fost concurent Master Chef.

 

Florin le-a servit in stilul clasic italian: cu ulei de masline Costa D'Oro, parmezan Zanetti si busuioc proaspat.

 

Dupa servirea mesei, oaspetii Pasteriei au confirmat brief-ul clientului si au promis ca vor gati acasa dupa aceeasi reteta simpla.

Sortimentele de paste proaspete Giovanni Rana se gasesc in Cora, Auchan, Carrefour, Metro sau Selgros (in frigidere, pentru ca sunt proaspete). In Romania, pastele Giovanni Rana sunt distribuite de Nordic Import – Export CO, companie parte a Grupului Nordic, care asigura distributia a peste 70 de branduri premium in Retail si Food Service.

 

Echipele participante:

Din partea clientului (Nordic Import – Export CO): Alexandra Ionescu (Category Manager), Serban Barbulescu (Brand Manager), Liliana Dobre (Marketing Manager), Nucu Lazar (Marketing Director).

Din partea agentiei (Mercury360): Diana-Carla Benea (Account Manager), Olivia Staicu (Account Executive), Raisa Soare (Copywriter), Ionut Rusu (Group Creative Director), Iosefina Ilie (Graphic Designer), Ciprian Bof (Strategic Planner), Mihai Prusan (Production Executive), Raluca Craciun (Jr. Project Manager, Consumer Activation).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related