eMAG isi lanseaza noua imagine si noul site

eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, isi lanseaza noua imagine si noul site, dupa un proces de rebranding realizat impreuna cu consultantii Brandient. Noua imagine reprezinta o reafirmare puternica a promisiunii eMAG fata de fiecare client, acea de a ii oferi bucurie cu ocazia fiecarei vizite pe site sau cu fiecare noua comanda livrata.

Noua identitate este reprezentata in primul rand de logo-ul binecunoscut in albastru si rosu, redesenat in linii mai simple si care va juca un rol central in comunicarea brandului mai ales prin faptul ca nu va fi un logo fix. Astfel, in afara logo-ului corporate care este unul simplu si puternic prin exactitatea desenului, pe site si in comunicarea de marketing, logo-ul eMAG va aparea intr-un numar practic nelimitat de variante, fiecare dintre ele fiind adaptata unei situatii anume, unui client, unui eveniment deosebit sau chiar unei perioade ale zilei. In fiecare moment si ipostaza, logo-ul eMAG este gandit sa comunice si sa suprinda prin forma sa care va ingloba mereu un obiect rosu. Un mar, o jucarie, o floare, o ceasca rosie de cafea dar si multe alte motive simple de bucurie pentru oricine vor insoti in permanenta clientii eMAG pe site si nu numai.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related