Cu Rostul Postului, donezi copiilor mâncarea de care ți-e poftă. Din echipă, Dragoș Bucurenci explică

Cu Rostul Postului, donezi copiilor mâncarea de care ți-e poftă. Din echipă, Dragoș Bucurenci explică

 39% din copiii României trăiesc în condiții de sărăcie, dintre care unii cu mai puțin de 5 lei pe zi. E o statistică de la Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice.

Hope and Homes for Children, fundație lansată în 1998, a făcut, cu ajutorul agențiilor Cohn and Jansen JWT și Atelieru (care au lucrat pro bono), o campanie construită în jurul unei aplicații pentru donat. Se numește "Rostul Postului" și se bazează pe un mecanism de gamificare. Pe scurt, ai o masă liberă pe care așezi felurile de mâncare (de la cereale la homari) de care ai poftă, dar la care ești dispus să renunți, pentru a dona contravaloarea copiilor săraci care beneficiază de programele fundației.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related