Articole care fac referire la Atelieru.ro
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Atelieru.ro
Diana Gurau: Prezentările sunt făcute mereu ultimele, în grabă, și nu primesc importanța corespunzătoare. M-am întrebat, există oare specialiști în acest domeniu?
Noua Dacia Logan e aici. Împreună cu o campanie despre impact, reinventare și contemporan, semnată de Cohn & Jansen
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
Cheil | Centrade aduce acasă singurul trofeu de Aur acordat României de London International Awards 2019
Filmele mute prind voce. 7 victime ale violenței domestice rup tăcerea și dublează filmele mute pentru a-și spune povestea
[SoMe 2019] Laura Plugaru (BCR): Educația financiară este firul roșu care stă la baza planificării și comunicării produselor noastre
[SoMe 2019] Ioana Stefancu (OMV Petrom): Ne vom diversifica abordarea cand vom fi pregatiti sa ducem comunicarea cu clientul nostru in 2.0
[fresh x design] Mihaela Marcovici (Salopetit): Zicem despre salopetele noastre ca sunt 100% naturale si 0,01% plictisitoare
[In numele publicului] Marius Rosu: Brandurile au viata sociala, traiesc dincolo de raft si ajung sa educe prin felul in care cresc si isi traiesc propria viata
[De ce sa ramai in Romania] Marius Rosu: As pleca in cautarea optimismului, a unei comunitati care sa vorbeasca mai mult cu da decat cu nu. Dar din fericire asta tine si de mine
Cu Rostul Postului, donezi copiilor mâncarea de care ți-e poftă. Din echipă, Dragoș Bucurenci explică
Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Leo Burnett pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom Romania
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Monica Radulescu (Cohn&Jansen JWT): Cooking-ul devine social, iar ideea de gospodina, invechita
[Client Service 2.0] Iulia Niculae (Cohn&Jansen JWT): La inceput vedeam lucrurile mult mai tehnic: obiective, livrabile, canale, KPIs. Odata cu anii si experienta, apar tot mai multe nuante
Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Cohn and Jansen JWT pentru campania „Purity Test” – Aqua Carpatica (Valvis Holding). Lista tuturor castigatorilor EFFIE Awards
Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant















![[Case Study] Cohn&Jansen JWT - AQUA Carpatica/Valvis Holding - "AQUA Scanner"](https://media.iqads.ro/2017/06/scanner-cover-410.jpg)









![[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015] Brandurile si audientele lor captivate](https://media.iqads.ro/2015/05/y6a10671-cover-410.jpg)


![[Romanismul si publicitatea] Vlad Paun: Romanismul online mi se pare un nationalism hipsteresc, umanizat si mai putin radical, o stanga moderata](https://media.iqads.ro/2015/02/vlad-paun-cover-410.jpg)












