Gay, ne-gay, toti bem cate-o cola

Gay, ne-gay, toti bem cate-o cola

Au ceva americanii astia cu baietii care curata piscina. Personajul ”pool boy” este destul de des intalnit in filme si, evident, in reclame. Rar avem de-a face cu vreo fata care curata piscina americanului de rand. De ce? Au bratele mai scurte? Nu se lasa frunzele culese daca nu e o mana de barbat acolo? Hmmm...

Un nou spot al Coca-Cola insa face cinste tuturor pool boy-ilor de pretutindeni. Este dovada faptului ca-n 2017 brandurile pot (ba chiar au datoria, ar spune destui) sa-si afirme suportul pentru lucrurile si oamenii in care cred. Daca, intr-adevar, cred. 

Iata doi adolescenti care-si vad de treaba lor, in camere diferite, ca orice frate si sora care se urasc. Amandoi il vad concomitent pe tanarul (de pana-n 30 de ani, am zice noi) care le curata piscina, iar de acolo, evenimentele sufera o desfasurare cu totul neasteptata. Nu lipsesc frigiderele lasate deschise, o goana nebuna, plus o mama. Da, o mama!

Spotul este un soi de replica la celebrul ”Diet Coke break” lansat la jumatatea anilor 90, doar ca de data asta, mesajul Coca-Cola a fost unul de sustinere si de ”totu-i ok” trimis catre comunitatea LGBTQ. Gay, ne-gay, cu totii mai bem cate-o cola. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related