Contul de 60 mil. $ al Diet Coke a fost adjudecat de Wieden

Conform Adweek, Coca-Cola si-a consolidat relatia cu Wieden + Kennedy, oferind agentiei gestionarea brandului Diet Coke. Contul estimat la 60 milioane $ a fost detinut de Interpublic Group's DraftFCB din decembrie 2002, cand agentia l-a obtinut de la Lowe.

Decizia de a schimba directia a fost luata dupa mai multe tentative de vanzare programate pentru primul quarter. In timp ce DraftFCB se straduia sa gaseasca concepte creative noi, Coke a apelat la biroul Wieden din Portland, Oregan, pentru gestionarea brandului.
Ultimul print Diet Coke creat de DraftFCB va rula din ianuarie pana in martie, urmand ca prima campanie Wieden sa inceapa la sfarsitul primului quarter.
Un reprezentant Diet Coke a declarat: "DraftFBC a facut o treaba buna pentru noi in Statele Unite, dar am simtit ca este timpul sa ne orientam spre o alta directie creativa."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related