Fake News, acum și în reclame

Fake News, acum și în reclame

Acum, toate titlurile senzaționaliste de mai jos, care se dovedesc a fi false, nici nu se compară cu cele adevărate despre viața lui Charlie Sheen. De unde extragem și concluzia: e greu să inventezi lucruri scandaloase despre viața scandaloasă a unei celebrități. Observărm, astfel, că nici pentru cei care fabrică știri false nu e ușor să maltrateze mereu realitatea, care este, oricum, destul de maltratată. 

Dar se vorbește intens despre fake news în această perioadă și fapte alternative, așa că nici publicitatea nu ignoră subiectul.

Cei de la Hostelworld și Lucky Generals se folosesc de imaginea actorului Charlie Sheen, tăbăcită bine de tabloide și specialiști ai senzaționalului, pentru a depăși prejudecățile pe care le au oamenii despre hosteluri.

Altfel, reclamele de mai jos nu diferă cu nimic de multe articole adevărate, unde titlurile nu au nici o legătură cu informația din cadrul lor:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related