"Don’t attend your own funeral", noul spot al campaniei care promoveaza DirecTV

"Don’t attend your own funeral", noul spot al campaniei care promoveaza DirecTV

Grey New York a creat spotul TV "Don't attend your own funeral" in cadrul campaniei destinate promovarii DirecTV, potrivit AdWeek. Campania, care a fost lansata in ianuarie 2012, ilustreaza intr-un mod plin de umor consecintele duse la extrem ale problemelor cu care se confrunta abonatii la cablu.

Voice-over-ul celui mai nou spot al campaniei spune povestea unui barbat care se plictiseste in timp ce il asteapta pe cel responsabil cu instalarea cablului TV. Uitandu-se pe geam, protagonistul surprinde incarcarea in spatele unei dube a unui sac ce pare sa contina un corp. Protagonistul hotaraste astfel sa dispara, simulandu-si moartea si participand la propria inmormantare sub o identitate falsa – Phil Shifley.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related