Ad-Hoc - Danone Ninja

Ideea acestui spot e cam asa: doi copii sunt atacati de gogosi si grisine uriase. Mama copiilor lupta ca un adevarat ninja cu aceste "tentatii" pe care le invinge pentru ca apoi sa ofere copiilor un iaurt cu fructe sanatos in locul mancarurilor daunatoare. Aceeasi mamica este prezentata aruncand o steluta de ninja cu care taie o capsuna in doua, pentru accentuarea ideii de prospetime a fructelor din iaurt. Reclama se incheie cu un salut traditional al mamicii, in stilul ninja.

A. Super reclama. Daca nu as sti ca e atat de plin de E-uri as cumpara. Imi place cum e dusa la absurd ideea de parinte care isi protejeaza copilul pentru ca executia este amuzanta.

C. Mi se pare asa si-asa. Cred ca-i prinde, mai mult pe adulti si mai putin pe copii. Dar si copiii, sa fim seriosi acum: cat de mult le place sa manance sanatos? Cred ca ar fi fost mai buna o idee in care sa arate stiu si eu? mai mult produsul cum se prepara sau ceva in genul asta… in care sa ti se faca pofta, pentru ca un copil, dintre o gogoasa si un iaurt de cele mai multe ori , alege gogoasa. Asa ca mai bine se concentrau pe o alta idee, care sa-i prinda in primul rand pe copii si in al doilea pe adulti.

D. Nici o reclama Danone nu ma convinge. Ba chiar ma enerveaza. Si asta la fel.

G. Mai penibila decat aia cu Jackie Lee… e ca o gluma proasta…

I. Nu-mi place pentru ca e pleonastica "mama care se bate pentru binele copilului" chiar se bate si nu conteaza ca o face cu cartofi, gogosi sau sticks-uri. Iar faza cu despicatul capsunii cu cutitul sau stelutza... Poate ca prinde la un target inte 6-12 ani, dar ca mama virtuala nu-mi place!

J. O reclama care se adreseaza copiilor (Danone), dar care are un efect total invers - sperie. Conceptul ar fi fost mai potrivit pentru grupul manechinelor care beau doar apa plata cu lamaie (si eventual cate un iaurt), pentru ca ele cantaresc, numara caloriile si citesc etichetele produselor pentru a nu manca ceva nesanatos. Un copil (targhetul reclamei) nu se va uita niciodata la calorii si la restul, ci la eticheta draguta, hazlie si eventual un gust bun il va face sa mai ceara.

M. Stupid. Degeaba cumpara mama, daca nu manaca si copilul. Si ca sa manance copilul.. e nevoie de alte atuuri, nu ca "e sanatos"!

N. Aa… pfff… e absurda… mie nu-mi place deloc.... ma lasa rece... sau ma enerveaza.. depinde in ce moment o vad.

Q. Super mishto, vinde in draci.

R. O porcarie. Ea curajoasa care se lupta cu dulciurile… Nici un copil nu cred ca ar refuza vreodata o ciocolata in favoarea unui iaurt… oricate fructe ar contine el si nu ai cum sa faci un copil sa inteleaga asta. Nu ca iaurtul ar fi o mancare foarte sanatoasa… ca are destule "in plus" si el.

S. O mare prostie…. Dintre acele reclame pe care le vezi si atat. Aiurea….

T. Reclama nu-mi place, nici ca realizare, nici ca idee. Cred ca ma atingea mai mult daca vedeam niste copii voiosi, implicati in diverse actiuni care sa-mi exprime sanatate, veselie etc. Asta nu inseamna ca-mi place reclama cu fetita gimnasta care mi se pare cam comunista, cu copiii aia care aplauda (deloc realist) si cu faptul ca-i rupe spinarea acelui baietel simpatic….

W. Sincer prima impresie (ca si multe desene animate) mi se pare agresiv, nici nu incepe macar mai lent. Direct iti trage una -n freza…

X. Mie-mi place Danone, da' reclama asta e ciudatica…tanti seamana mai mult cu o patinatoare si se bate cu nishte scheme desprinse parca din revistele cu benzi desenate… deratizeaza microbii nemernici. Iar in final cu aerul unei medaliate olimpice (dar la scrima) inmaneaza copiilor trofeul cel mare: un Danone mic pentru copii. Tare ciudata chestie…

Prima idee care iese in evidenta este aceea ca parerile sunt impartite intre cei care se amuza si cei care nu sufera acest spot. Cert este ca cei ce se amuza sunt la randul lor de mai multe feluri: cei care gasesc ideea amuzanta, cei care gasesc ideea amuzant de stupida si cei care gasesc ideea amuzant de enervanta. Cei care nu-l sufera au si ei motive diferite: ba ca e violenta, ba ca e ciudata, ba ca n-are logica.
Numitorul comun al acestor pareri este ca nimeni nu s-a lamurit foarte clar cine e in target: copilul sau parintele? Daca target e copilul, atunci nu inelegem nici de ce se vorbeste mamei ("Apara-ti copilul… "), nici de ce e asa de violenta. Daca target e parintele, atunci nu ne lamurim de ce ar alege copilul iaurtul in locul dulciurilor (doar pentru ca altceva nu-i ia mama?! Hm…). Iar daca in target sunt si unii si altii atunci e clar ca nu mai intelegem nimic. Mai exista si varianta in care target sunt grupuri ninja sau alte stiluri, caz in care orice discutie este exclusa...

Nota
In urma reactiilor vizitatorilor de IQads.ro, structura acestui proiect s-a modificat putin. Astfel spoturile propuse saptamanal vor fi tot doua, dar se vor prezenta pe rand, chiar in zile diferite, pentru a nu mai exista impresia vreunei legaturi intre ele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related