Toti au auzit de UX, dar nimeni nu face. "E ca si cum ai avea un restaurant in care te concentrezi sa aduci clienti fara sa pui accent pe servicii"

Toti au auzit de UX, dar nimeni nu face. "E ca si cum ai avea un restaurant in care te concentrezi sa aduci clienti fara sa pui accent pe servicii"

Dupa niste ani de marketing la eMAG si alti ani de UX + project management la Conversion, Eugen Potlog a observat ca lumea nu prea acorda atentia binemeritata de user experience din cauza altor multe prioritati. Dar e o problema daca toti se gandesc cum sa aduca useri si nimeni nu se gandeste cum sa-i acomodeze.

Asa ca Eugen a devenit Founder si Chief Optimizer la UX Studio, unde isi propune sa scoata in fata potentialul de diferentiere pe care il au companiile care isi pun mintea la UX. Momentan, studioul lucreaza cu clienti din e-commerce sau cei care folosesc LP-uri pentru generare de leaduri. Mai multe, in continuare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related