Boicot eficient. Peste 2600 de companii și-au retras publicitatea de pe Breitbart

Boicot eficient. Peste 2600 de companii și-au retras publicitatea de pe Breitbart

Când am pornit dezbaterea aceea cu etica în publicitate, pe la începutul anului, și mediile cu care se asociază brandurile, s-a invocat des cazul Breitbart, platforma de extremă dreapta. Dezbaterea nu și-a pierdut deloc din actualitate, din contră, valul de rasism și sexism din ultima perioadă (vizibil și în România, de altfel), o face una și mai importantă.

2600 de companii și-au retras reclamele de pe acest site, în ultimele luni, scrie Independent. Cifrele vin de la gruparea Sleeping Giants, care pune presiune pe public și companii pentru a nu mai susține, prin consum și reclamă, media sexistă sau rasistă.

Una din companiile somate în mod repetat de a nu mai susține Breitbart prin reclamele sale este Amazon. Peste 500.000 de oameni au semnat, de altfel, o petiție în acest sens.

De altfel, Steve Bannon s-a întors să conducă acest site, după ce a părăsit Casa Albă. Bannon a condus mai mulți ani site-ul, până când a condus campania lui Trump și apoi a devenit strategul său la Casa Albă.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related