[EFFIE 2010] Robert Tiderle: "Savana a luat o mare cota de piata de la competitiorii sai mai ieftini fara sa faca uz de promotii"

Buzz cu Robert Tiderle (Creative Director, Papaya Advertising)

IQads: Anul trecut la EFFIE, Papaya a fost revelatia competiei: 5 premii (4 Gold-uri si 1 Bronze) si Grand EFFIE la prima participare din istoria agentiei. Anul acesta ati obtinut doua Silver-uri cu CEC Bank ("Meeting your interest", in categoria Financial Services) si cu Savana Teflon ("Aspargilius", in categoria Non-Food Products). Cum privesti performanta voastra de anul acesta comparativ cu cea de anul trecut? Ati inscris mai putine lucrari, a fost jurizarea mai dura?
Robert Tiderle: Anul acesta am inscris 2 campanii la 3 categorii. Am luat doua premii si o nominalizare. Eu sunt multumit, dar nu foarte mult. Nu cred ca a fost o jurizare mai dura, ci doar faptul ca anul trecut toate cazurile noastre priveau lansari sau repozitionari. Adica noutati. In 2010, atat CEC Bank cat si Savana au fost cu siguranta vazute de juriu ca niste confirmari. A disparut surpriza. Oricum ce am reusit anul trecut va fi destul de greu de replicat. Atat de noi, cat si de altii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related