O nouă provocare Grolsch Artă vizuală creată pe baza emoțiilor generate de muzică

O nouă provocare Grolsch Artă vizuală creată pe baza emoțiilor generate de muzică

Lumea în care trăim este o listă mare de “to do’s”,  suntem mereu conectați cu tehnologia și simțim nevoia de a fi mereu pregătiți să răspundem în orice situație. Tot timpul suntem pe fugă, iar în toată această grabă și dorință de eficientizare, uităm să ne oprim o secundă și să observăm ce se întâmplă în jurul nostru, uităm să păstrăm un moment doar pentru noi, să ascultăm cu adevărat muzica preferată și să savurăm viața luând o pauză de la zumzetul urban.

Grolsch a venit cu o nouă provocare pentru experimentalistul din fiecare și a încercat să transpună vizual emoțiile pe care le simțim atunci când ascultăm muzică. Rezultatul a fost unul spectaculos și plin de intensitate.

Printr-un experiment muzical care a avut trei ingrediente esențiale: un concert live, neuroștiință și artă vizuală, Grolsch a adus emoțiile în prim plan și, pentru jumătate de oră, a reușit să scoată cotidianul din preocupările participanților la experiment. 14 experimentaliști au luat la parte la noua provocare Grolsch, au putut savura un concert live Vița de Vie și au fost personajele principale dintr-un moment de artă creat pe loc, cu ajutorul activității lor cerebrale.

“Într-o lume în care suntem din ce în ce mai conectați cu tehnologia, începem să fim din ce în ce mai deconectați de ceea ce suntem fiecare dintre noi și uităm să analizăm lucrurile care contează cu adevărat. Provocarea Grolsch a constat în redescoperirea emoțiilor și în încercarea de a-i aduce pe consumatori mai aproape de gândurile lor și de propriile emoții.

Muzica are puterea de a ne trezi și a ne face să fim mai atenți la nevoile noastre. Neconvenționalul, creativitatea și ideea de a experimenta mereu lucruri noi sunt elementele caracteristice brandului Grolsch, iar acest experiment muzical ne-a demonstrat că dacă ne ținem mintea deschisă și rămânem curioși, putem să ieșim din rutină și să experimentăm noi perspective asupra lumii din jurul nostru.”, spune Cristina Gherman – Global Brands Director.

Etapele experimentului au fost simple. Participanții la noua provocare Grolsch nu au știut ce urmează să se întâmple, iar timp de o jumătate de oră au asistat la un concert de muzică live, susținut de Vița de Vie, legați la ochi și putând doar să savureze muzica.

În acest timp, activitatea cerebrală a participanților era monitorizată cu ajutorul unor căști care înregistrează activitatea neuronală și care transformă emoțiile participanților în mici ecuații matematice. Ecuațiile matematice furnizate de către căști le-au oferit celor de la studioul de artă grafică Aural Eye posibilitatea de a lucra cu aceste informații și de a le transforma în proiecții vizuale. Altfel spus, gândurile participanților au fost transpuse în artă vizuală, plină de intensitate și jocuri de culori.

Relația mea cu muzica este una specială și pot să îmi dau seama că aduce lucruri frumoase în viața persoanei care o acceptă. Atunci când asculți cu ochii închiși muzica îți este mult mai ușor să te concentrezi asupra sunetelor.

Noi trăim prin muzică, de dragul muzicii, iar acest experiment a fost ca o mănușă pentru noi ca trupă, ne-a permis să fim exact așa cum suntem și să le transmitem participanților la experiment o parte din emoțiile noastre, dar și să putem vedea live care sunt reacțiile lor.

Sperăm că am reușit să le ridicam un semn de întrebare și că de acum încolo vor putea să se reconecteze cu ceea ce sunt ei cu adevărat sau măcar vor încerca să facă acest lucru.”, a spus Adrian Despot – Vița de Vie.

Când închidem ochii și ne lăsăm pierduți în sunete și versuri, mintea noastră nu încetează să funcționeze, iar emoțiile trăite sunt și mai intense. Creierul nostru „își crează” propria artă, iar provocarea Grolsch a stat în transpunerea acesteia în culori și jocuri de intensitate conturate de către Aural Eye pe baza emoțiilor participanților,  generate în timpul concertului susținut de către Vița de Vie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related