1300 de voci au dus pana la capat melodia "Praf de stele" de la Vita de Vie

1300 de voci au dus pana la capat melodia "Praf de stele" de la Vita de Vie

"Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B'ESTFEST" a fost o activare care le-a dat emotii creatorilor ei de la McCann si MRM. Asta pentru ca membrii publicului nu au fost incurajati sa incarce o fotografie pe Facebook sau sa dea like la vreo aplicatie, ci pentru au trebuit sa cante, la telefon, alaturi de solistul VDV, care fie ii astepta intr-un banner, fie ii acompania de pe o platforma online. Nir Refuah (GM, MRM), Ioana Filip (Group Creative Director, McCann Erickson) si Matei Goncea (Account Manager, MRM) si-au investit asteptarile in public si bine au facut. Dupa cateva zile, deja se stransesera 600 de cantareti aspiranti, iar pana la finalul campaniei s-au adunat 1300. Dintre ei, 1000 s-au auzit din boxele puternice de la B'ESTFEST 2013, in timpul concertului Vita de Vie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related