Nu ne zice noua timpul ce sa facem

Nu ne zice noua timpul ce sa facem

Daca nu vrei sa ramai in urma, tine pasul cu vremurile, cu timpul, cu digitalul si nebunia de informatie care ti se inghesuie in sinapse zilnic. Tine pasul cu bunicii, parintii, prietenii din afara, si cu cei apropiati, si cu cei indepartati, ca nu stii niciodata. Tine pasul cu inovatiile, cu Elon Musk, cu stirile locale si globale, informeaza-te, nu-ti da cu parerea aiurea, converseaza-te inteligent la bere. Daca poti, mai simte-te si bine. Insa, in toata agitatia asta, tu risti sa ramai pe loc. Lasa totul, spune "nu, mersi" alergaturii prezentului si trage cu ochiul in trecut; lucrurile erau mai  simple, mai linistite, mai asezate. Si, daca te pricepi, adu si cate ceva din obiceiurile de altadata "Inapoi in viitor".

N-ai fi singurul care sfideaza timpul. Upgradata la imagine, la nivel de tehnica de preparare (introducerea etapei de dry-hopping = o doza extra de hamei servita berii dupa fermentare), dar mai ales la atitudine, berea Gambrinus isi ia bagajul celor 150 de ani din trecut si incepe sa se dea nonsalant cu skate-ul.

Asta, dupa ce-a dat nas in nas cu baietii de la Boardescu, a descoperit ca au multe in comun si au pus de-un concurs de design, in perioada 27 septembrie - 26 octombrie (inclusiv). Brieful: scheme de grafica smechera pe ideea "Inapoi in viitor".

Panza e longboardul creat si testat de Vasile (omul-tamplar), Florin (design si om de financiar), Vladimir (vanzari) si Irina (grafica si PR) de la zero, rideri care voiau un board mai optimizat decat majoritatea, usor, flexibil, numai bun de trick-uri. Si n-au asteptat, l-au facut singuri. Cateva secvente din povestea lor, imediat mai jos:

 

Productie de placi, din dragoste pentru lemn

Boardescu: Proiectul nostru e inca in fasa, nici macar nu i-au dat primii doi dinti. E nascut din placerea de a ne da cu placile de orice fel, in toate mediile (asfalt, apa, zapada).

Crearea unui brand romanesc de boarduri zacea in Vasile de mult timp. El e cel care parca s-a nascut in padure, manevreaza lemnul ca un tamplar cu experienta de zeci de ani. Florin s-a alaturat cu partea financiara si logistica, plus modelare 3D si design, Vladimir cu experienta lui in vanzari si Irina cu PR-ul si grafica placilor.

La fapte

Boardescu: Am inceput cu un longboard, era placa pe care o foloseam cel mai frecvent. De la inceput, ne-am dorit sa ne stinga toate nemultumirile pe care le aveam fata de placile de pe piata. Sa fie usoara si flexibila, sa nu se rupa, sa stea bine pe asfalt, sa iti stii pozitia picioarelor fara sa te uiti la ele, sa poti sa faci trick-uri de skateboard.

Constructia primului prototip s-a intamplat intr-o noapte. Nu a iesit nici pe departe bine; au urmat inca vreo 12 incercari pana la compozitia perfecta de furnir, adeziv, rasina, fibra de sticla si carbon. O parte din prototipuri le-am rupt la teste, caci nu am avut mila. Trebuia sa iasa bine.

 

  

Lansare

Boardescu: Pana acum, am facut vreo 30 de placi, pe care le-am dat la teste, pentru a aduna feedback si a imbunatati prototipul.  Aparitia lui Boardescu in magazine se va face cand suntem siguri ca oferim un produs de calitate - insa vrem ca riderii cuminti sa-l poata gasi pe Boardescu sub brad. Avem deja 3 modele cu care nu ne e rusine sa iesim afara: standard, premium, de competitie.

Voi si Gambrinus

Boardescu: Colaborarea cu Gambrinus ne-a surprins, mai ales ca nu iesisem oficial cu vreun model pe piata. Inevitabil te gandesti la clasicul Back to the future si de aici ideile curg. Credem ca o grafica futuristica cu ceva accente retro ar avea cele mai mari sanse de castig.

 

Informatii tehnice de care ai nevoie, ca na, vrei sa castigi placa Boardescu cu designul tau in serie limitata. Ai 3 sanse sa castigi din start: juriul format din Ciubi (aka Pisica Patrata), Vlad Mihai (aka Cutarica) si riderul Andrei Raducanu va alege 3 castigatori in 3 etape diferite de jurizare, notand de la 1 la 10 toate lucrarile inscrise. Astfel, primul castigator va fi anuntat pe 10/11 octombrie, al doilea pe 19/20 octombrie, iar ultimul, pe 30/31 octombrie.


Un designer, un street artist si un skater se transforma in juriu

Ai la dispozitie si un kit obligatoriu, plus unul creativ, optional, cu care sa te rupi in scheme grafice vintage. Dar, inainte de tot, ai grija sa:

- respecti brieful de campanie (1);
- fii creativ si original (2);
- imbini armonios si coerent toate elementele vizuale folosite in design (3);
- nu cumva sa uiti: conceptul tau trebuie sa fie relevant pentru tematica "Inapoi in viitor", ca si pentru brandul Gambrinus (4).

Si fii fericit ca nu trebuie sa ramai in prezent, daca nu vrei. Mergi la terasa pe Calea Victoriei si inchipuie-ti cum rasuna asfaltul de copitele cailor care trag de zor trasuri elegante. Sau, si mai bine, adu Calea Victoriei de la 1900 inapoi in viitor: pune-o pe-un longboard.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related