[Bunul gust NESCAFE Alegria] Viziunea lui Teofan Gavriliu: designul nu trebuie sa fie strident, ci sa completeze produsul

[Bunul gust NESCAFE Alegria] Viziunea lui Teofan Gavriliu: designul nu trebuie sa fie strident, ci sa completeze produsul

De pe bancile unei facultati de Arte si Design din Toronto pleca acum 3 ani Teofan Gavriliu. Acolo a studiat culori, forme, compozitii, a aporfundat istoria designului si perspectivele diferitelor scoli asupra lui, ghidat de profesori veniti de prin toate colturile lumii. Dupa episodul asta s-a intors in Romania, unde a inceput sa acumuleze si experienta in domeniul vizual. 

Recent, un prieten l-a indreptat catre Competitia de design NESCAFÉ Alegria. A acceptat provocarea in trei faze: un design din basme orientale, altul botezat cu o mandala si al treilea, ceva mai modernist, centrat pe ideea orei de relaxare la cafea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Teofan Gavriliu
acum 6 ani
Multumesc foarte mult ca ati citit! Va rog sa ma votati!

http://creator.iqads.ro/alegria/creatie/4743

http://creator.iqads.ro/alegria/creatie/4747

http://creator.iqads.ro/alegria/creatie/4788



Branded


Related