Cea mai bună și cea mai rea idee de reclamă a tuturor timpurilor

Cea mai bună și cea mai rea idee de reclamă a tuturor timpurilor

Niște cuvinte la modă, care se învârtesc pe Facebook în ultimii ani și spun foarte multe despre lumea în care trăim, sunt astea: suprarealist și absurd. Printre ”Pățăști” și ”Nu ne mai facem bine”, ele vin să ne arate calea: realitatea asta se revoltă, parcă, împotriva ei. 

Ajunși aici, cu existențialismul în derivă, ne vindecăm cu tot felul de BD-uri ironic-filosofice. Preferatul nostru este Existential Comics, v-am mai spus de el. Adică, cine nu vrea să intre pe un site care te întâmpină cu următoarea încurajare la intrare: ”Despre anxietatea inevitabilă a unei vieți scurte trăite într-o lume absurdă. Și glume”?

Și uite că zilele acestea filosofii ne-au făcut cadou chiar o poveste despre o Agenție existențialistă de publicitate, featuring Soren Kierkegaard. Propunerea lui e simplă și seducătoare: Viața este tristă, libertatea înseamnă disperare, toate alegerile sunt greșite, regretul este inima libertății umane, lasă brandul tău să fie unul din aceste regrete. Oamenii de marketing nu au fost impresionați:

Ceea ce ne aduce aminte de reclama asta și ne arată că brandurile se apropie tiptil de filosofie. Tiptil, ca să nu o sperie. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related