Porumbelomânia, bananele și fake-news

Porumbelomânia, bananele și fake-news

În plin scandal al bananelor, culese de adolescenții din Cluj la Balul Bobocilor, printre tot felul de statusuri excesiv de lungi, în care se deplângeau zăpezile de altădată sau, din contră, se aducea politicos aminte că zăpezile erau la fel, dar nu se ningea pe Facebook, a apărut și video-ul acesta, către Porumbelomânia. Ne-a plăcut, așa că am zis să îl dăm mai departe.

Dincolo de banane crescute la granița dintre pudoare sau umilire, SECS România vorbește de cifre și realitate: În România, aproape 10 mame din 100 au sub 19 ani, iar peste 600 de mame au sub 15, în fiecare an. Campania a fost realizată cu ajutorul Friends \ TBWA Bucharest, Umbrela Studio și Delia Panait.

Și dacă tot suntem la banane, CNN încearcă să combată fake-news cu mere:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related