BBDO Group Romania vorbeste despre bucuriile chibzuite in noua campanie Volksbank

BBDO Group Romania vorbeste despre bucuriile chibzuite in noua campanie Volksbank

In continuarea platformei de comunicare lansate in 2011 ce isi propunea sa ii sustina pe cei care au redescoperit bucuriile simple, Graffiti BBDO lanseaza o noua campanie pentru Volksbank, informeaza un comunicat de presa emis de agentie.

Noau campanie, lansata pe 8 aprilie, cuprinde executii TV, radio, print si online si va continua pana la sfarsitul lunii iunie. De aceasta data comunicarea abordeaza o directie mai pragmatica, salutand modul in care romanii s-au adaptat schimbarilor din ultimii ani: sunt mai echilibrati, mai atenti atunci cand vine vorba de alegeri, regasind astfel bucuria deciziilor chibzuite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Related