Makeover Buro: Cum construiești un fashion brand în era digitală?

Makeover Buro: Cum construiești un fashion brand în era digitală?

Beneficiile pe care le poate aduce un brand bine definit strategic sunt enorme. Atunci când clienții se conectează emoțional – pentru că împărtășesc aceleași valori și credințe ale unui brand – aceasta conduce la vânzări mai mari și la o poziționare mai bună a brand-ului pe piață.

De la această premisă a pornit echipa Makeover Buro în crearea brand-ului fashion pentru tineri, Oui Meh Non.

 

Un nume bine definit, un branding ce transpune povestea brand-ului și o comunicare online potrivită sunt ingredientele succesului, iar brand-ul Oui Meh Non nu face decât să demonstreze această teorie”, spune founder-ul Makeover Buro - Maria Bagrin.

 

Totul a pornit de la alegerea unei denumiri pe potriva tinerilor din ziua de azi. Aceasta a fost marea provocare. Cum să targetezi cool fetele cu vârste cuprinse între 14-21 de ani? În această etapă a vieții, oamenii încă descoperă lucruri despre ei înșiși. Se luptă cu crizele de personalitate.

De la această idee s-a ajuns la Oui Meh Non, care derivă din expresia franceză “ Oui mais Non”, sau echivalentul în română Da, dar Nu. Este un sentiment general despre modul în care se simt adolescenții – o stare de emoții mixte. “ Meh” înlocuiește “ Mais”, pentru o abordare modernă a limbajului și tonului brand-ului.

După naming, logo-ul și identitatea de brand dau viață și personalitate mărcii. Deși pare simplu la prima vedere, aceste detalii nu sunt de ignorat. Anume identitatea de brand este cea care diferențiază o marcă de cealaltă.

Un element important în identitatea de brand a Oui Meh Non este pattern-ul cu emoji personalizate. Ce poate fi mai actual si mai fresh în era digitală? Acest element recognoscibil va face ca brand-ul să se diferențieze de mulțime și să aibă propria sa personalitate.

 

De fapt, aceasta a făcut parte și din strategia de comunicare a brand-ului. Brand-ul OuiMehNon se descrie ca și:

“ Un brand contemporan făcut pentru cei ce vor să se diferențieze de alții. Fiecare piesă are propria sa atitudine. Fie că ești mai conservator sau rebel, Oui Meh Non va avea ceva pe stilul și mood-ul tău.

 

 

Pas cu pas, temelia brand-ului a fost creată. Ce urmează? Promovarea. Ce canale de promovare sunt cele mai eficiente în 2017? Social Media, bineînțeles. În afara faptului că este un canal destul de cunoscut, by default, mai este și mediul target-ului Oui Meh Non. Cine, dacă nu adolescenții, petrec ore în șir pe rețelele de socializare?!

 

Pentru a crea un buzz și acel sentiment de așteptare, a fost folosit canalele de facebook și instagram ale brand-ului, cu o lună înaintea lansării. Au fost create postări în ton cu povestea și identitatea de brand Oui Meh Non. Astfel, publicul era pregătit să primească un brand valorile căruia erau deja cunoscute.”, afirmă Mihaela Grosu, Project Manager.

 

 

Boom-ul de după lansare l-a constituit cel mai tare serviciu de marketing al momentului, influencer marketing.

Pentru necunoscători, influencer marketing este serviciul care promovează brand-uri prin intermediul bloggerilor, vloggerilor și altor persoane influente din online.

Astfel, Oui Meh Non și-a targetat perfect audiența prin alegerea unei figuri reprezentative pentru toate adolescentele din România – Marisa, câștigătoarea sezonului 2 al reality-show-ului Bravo, ai stil!. Aceasta a adus la cunoștința celor ce o urmăresc brand-ul Oui Meh Non, prin postări creative cu ținute compuse din piesele brand-ului.

Acum, Oui Meh Non se bucură de atenția adolescentelor iar acestea, la rândul lor, poartă cu plăcere piesele unice ale brand-ului.

În doar o luna de la lansare, activitatea brand-ului @OuiMehNon o urmăresc peste 2500 de persoane pe facebook și instagram. 

 

Makeover Buro este agenția pe care am ales-o la crearea brand-ului OuiMehNon, și trebuie să zic, a fost lozul câștigător. Denumirea și imaginea unui brand nou au o importanță deosebită pentru poziționarea brand-ului pe piață, iar noi am fost destul de norocoși să lucrăm cu echipa Makeover Buro.” , declară Roxana Andraș, founder Oui Meh Non.  

 

Dacă ai un business care are nevoie de o prezență cool și actuală în online sau poate o idee de afacere pe care vrei s-o realizezi echipa Makeover Buro te poate ajuta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related