[Trenduri 2020] Maria Bagrin: Influencer marketing va fi, în sfârșit, evaluat ca un canal aparte în media online

[Trenduri 2020] Maria Bagrin: Influencer marketing va fi, în sfârșit, evaluat ca un canal aparte în media online

Când a mai fost 2019? Parcă au trecut zece ani de atunci. Atâta zarvă prin știri și „interneturi”, că am uitat să mai privim în calendar. Și iată-ne în martie, stând acasă, cu niște opinii proaspete, despre trendurile care nu vor trece neobservate în acest an. De această dată, am vorbit cu Creative Directorul agenției de digital și influencer marketing „Makeover Buro”, Maria Bagrin.

Pe mulți statutul de influencer nu-i onorează. Fug de el. Se supără când îi numim așa. Dar oare în ce măsură mai contează, atunci când ceea ce fac are un IMPACT, îi caută brandurile, îi ascultă oamenii, îi apreciază o lume întreagă?! Îi înțelegem, să fii influencer nu-i lucru ușor. (Ce mesaje au avut influencerii, pana acum, in situația de criză, puteți citi aici).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related