Catrinel Marlon devine imaginea Huawei in Romania

Catrinel Marlon devine imaginea Huawei in Romania

Catrinel Marlon, cunoscuta in Romania drept Catrinel Menghia, a fost aleasa imaginea Huawei pentru promovarea Huawei Mate10 Pro, fiind implicata in campania internationala pe care compania producatoare de telefoane si componente IT o desfasoara.

Catrinel Marlon face parte din portofoliul RAA Romanian Artists Management, agentia de talent management care reprezinta artistii in relatia lor cu industriile creative. A debutat ca model, facandu-se remarcata rapid la nivel global, iar in prezent se concentreaza pe construirea unei cariere in lumea filmului, pana acum demonstrand in pelicule precum „La macchinazione”, „Them who?”, „Donne: Ines” s.a. Este pasionata de design si astfel a luat nastere si Catherinelle, propriul brand de genti, dar si de arta fotografica si de pictura. Cu aparitii in reviste internationale precum Maxim, Elle, FHM si Sports Illustrated, Catrinel impresioneaza nu doar prin frumusetea sa, ci si prin talentul si profesionalismul sau, pana in acest moment deruland numeroase campanii de imagine (Bijuteria Teilor, David Yurman, Intimissimi s.a.). 

 

Despre contractul incheiat cu Huawei, Roxana Alexandru, partener fondator Romanian Artists Agency, spune ca asocierea a venit natural pentru ca exista o buna afinitate intre brand si artist, dar si pentru ca exista o compatibilitate intre targetul celor doua entitati.

„Suntem incantati sa demaram un proiect de amploare cu una dintre cele mai mari companii la nivel global, din zona de IT&C, care prin produsele pe care le lanseaza si prin campaniile de promovare pe care le deruleaza continua sa se distinga de principalii concurenti din categorie. Este un contract important, cu care ne mandrim, pentru ca a insemnat multe ore de lucru in echipa, traduse in intalniri de brand induction si sedinte foto.

Vorbim despre o ampla campanie de comunicare pentru Huawei Mate10 Pro, la nivel international, iar Catrinel este brand ambassador pentru Romania a acestui smartphone. Alaturi de ea, din campanie mai fac parte cantaretul Massimo Savić (Croatia), fotograful Manfred Baumann (Austria), prezentatoarea TV Doukissa Nomikou (Grecia), inotatoarea Katinka Hosszu (Ungaria) si fotbalistul Robert Lewandowski (Polonia).

Catrinel a fost aleasa datorita notorietatii sale, atat pe plan local, cat si international, dar si pentru imaginea versatila si stilul de viata dinamic, care se potriveste foarte bine cu specificatiile tehnice ale produsului. Recomandarea mea este sa o urmariti pe social media, pentru ca veti vedea foarte clar ce poate sa faca primul smartphone cu procesor de inteligenta artificiala, care are una dintre cele mai bune camere existente pe piata in acest moment.”

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related