Romanian Artists Agency semnează un parteneriat emblematic cu Sport Time (distribuitorul Nike), având-o pe Ana Bodea ca brand ambasador în România

Romanian Artists Agency semnează un parteneriat emblematic cu Sport Time (distribuitorul Nike), având-o pe Ana Bodea ca brand ambasador în România

Romanian Artists Agency, agenția care redefinește reprezentarea artiștilor în industriile creative și de entertainment, anunță un nou parteneriat cu Sport Time. Începând din februarie 2025, actrița și balerina Ana Bodea devine brand ambasador oficial în România pentru liderul global la categoria articole sportive. Acest parteneriat subliniază angajamentul RAA de a crea conexiuni autentice între artiști și branduri care împărtășesc aceleași valori. 

Romanian Artists Agency se concentrează pe dezvoltarea artiștilor și celebrităților dincolo de simpla reprezentare, construind o platformă în care talentul și autenticitatea se întâlnesc cu oportunități de impact. 

Ana Bodea este un exemplu al acestei viziuni. Cu un parcurs marcat de muncă asiduă și autodisciplină, Ana îmbină în mod armonios lumea artei cu cea a performanței fizice – valori care definesc și filosofia brandului Nike.

Cariera sa a început în dansul profesionist, fiind acceptată, la doar 13 ani, la trei dintre cele mai prestigioase școli de balet din lume. A ales, în cele din urmă, Școala de Balet a Teatrului Bolshoi din Moscova, unde a studiat balet clasic, dans contemporan, dans popular și teatru, într-un mediu de pregătire extrem de exigent. Talentul și determinarea sa au fost recunoscute la nivel internațional, obținând premii importante, printre care locul 1 la Cupa Mondială de Dans (România, 2014), locul 2 la Concursul Mondial de Balet și o clasare în top 12 la Youth America Grand Prix din Bruxelles. 

După o carieră de succes în dans, Ana și-a extins orizonturile către actorie, absolvind UNATC și devenind cunoscută publicului larg pentru rolul principal din serialul *Lia – Soția soțului meu* (Antena 1). Deși a făcut tranziția către televiziune, disciplina și experiența din lumea baletului continuă să o definească în tot ceea ce face. În teatru, a jucat în producții precum *Visul unei nopți de vară*, *Lecții despre iubire și creier* sau *Audiția*, demonstrând versatilitate și profunzime artistică. În prezent, Ana pregătește un rol în primul său lungmetraj, marcând debutul său în cinematografie. 

Parteneriatul cu Sport Time (distribuitorul Nike în România ) reprezintă o recunoaștere a parcursului său excepțional, evidențiind valorile care au stat la baza fiecărei etape din cariera sa: determinarea, adaptabilitatea și efortul constant de autodepășire.

„De la fetița de 15 ani, care visa, în timp ce dansa la Bolshoi, să facă parte din familia Nike până la femeia de azi. Pentru toate femeile care îndrăznesc să viseze și să alerge spre visurile lor: *Just Do It*! Nike  a fost întotdeauna un simbol al motivației și al forței interioare. Indiferent că este vorba de dans, actorie sau orice altă provocare, e important să îți urmezi instinctul și să muncești pentru visurile tale. Mă bucur să fiu parte din această poveste!”, a declarat Ana Bodea

Această colaborare dintre Sport Time și Ana Bodea reflectă dorința de a susține nu doar sportivii de performanță, ci și artiștii care inspiră prin disciplină și devotament. Prin acest parteneriat, Ana continuă să fie un model pentru tinerii care își urmează pasiunile, indiferent de domeniul în care activează. 

Romanian Artists Agency, prima agenție de talent management din România, redefinește reprezentarea artiștilor în industriile creative și de divertisment, conectează artiștii cu lumea creativă, brandurile și consumatorii de conținut. RAA reprezintă un „one-stop-shop” care identifică, amplifică și inovează oportunitățile pentru artiștii din portofoliu, alăturându-i pe aceștia împreună cu proiecte și organizații care inspiră pozitiv cultura media, arta și orice zonă creativă.

Grupul Sport Time Balkans este partenerul și distribuitorul exclusiv Nike, din anul 2014, pentru majoritatea teritoriilor din regiunea Balcanilor și deține acorduri comerciale începând cu anul 2020 și pentru distribuția oficială a brandului în România și Bulgaria.            

În prezent, compania operează cele 10 magazine și cele 2 outlet-uri Nike din România și va continua să deschidă în viitorul apropiat noi locații și să lanseze noi concepte inovatoare de retail în întreaga regiune. Sport Time Balkans este permanent dedicat promovării sportului și unui stil de viață sănătos, oferind în același timp produse și servicii premium către milioane de clienți din toată regiunea Balcanilor.     

NIKE, Inc. cu sediul în Beaverton - Oregon, este leader internațional în design, producție și distribuție de încălțăminte, îmbrăcăminte, echipamente și accesorii sportive autentice pentru o largă varietate de activități sportive. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related