[Publicitatea la HR] Elena Visan (Tempo Advertising): In mod sigur, nu mai suntem cei mai interesanti pentru cei tineri. IT-ul si digitalul absorb multi oameni din generatia noua

[Publicitatea la HR] Elena Visan (Tempo Advertising): In mod sigur, nu mai suntem cei mai interesanti pentru cei tineri. IT-ul si digitalul absorb multi oameni din generatia noua

Cum e sa lucrezi in publicitate? Depinde pe cine intrebi. De regula, overseerii absoluti ai procesului publicitar si a efectelor lui asupra omului de rand sunt oamenii de HR. Care, teoretic, au de-a face toata ziua cu publicitari aspiranti si consacrati, cuminti si problematici, multumiti si nemultumiti, confuzi si mult prea convinsi. 

Am mers catre HRi pentru a afla starea actuala a natiei publicitare (si, de ce nu, a brandului industriei de publicitate de la noi) la inceput de 2018.  Comparativ cu anii trecuti, agentia ca mediu de lucru astazi inseamna mai multa munca pentru proiecte de anvergura mai mica, cu targeturi nisate, spune Elena Visan (HR Director, Tempo Advertising). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related