[Publicitatea la HR] Anca Chirculescu (GMP Group): In contextul pietei, abilitatea managerilor de a fi lideri autentici pentru echipele lor este cea care face diferenta

[Publicitatea la HR] Anca Chirculescu (GMP Group): In contextul pietei, abilitatea managerilor de a fi lideri autentici pentru echipele lor este cea care face diferenta

Cea mai reprezentativa caracteristica a structurilor de lucru in publicitate astazi tine, poate, de lipsa ierarhiilor clare. Oricine poate avea o idee, oricine poate rezolva o problema, produsul e intotdeauna un efort de echipa, oamenii livreaza pe zone diferite si niciuna nu e mai putin importanta. Dar fiecarui varf/coordonator/Director/etc ii revine o responsabilitate mare: cea de a-si cunoaste si de a-si pune in valoare ceata de subordonati si colaboratori. Ceea ce nu e deloc usor, oricat de bune ar fi intentiile.

Totusi, in special in vremuri de restriste (cum ar fi o criza a resurselor umane), calitatea leadershipului sau mentoratului dintr-o agentie face diferenta in publicitate, spune Anca Chirculescu (HR Director, GMP Group). Atat pentru juniori, cat mai ales pentru seniori, multi dintre care apartin de generatia Millennialsilor (cei intre 22 si 40 de ani). Iar despre ei stim ca se afla in pericol de freelancing, disparitie, migratie pe meleaguri straine si altele, lasandu-i in urma lor pe veterani si cei mai juniori. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related