Precum spunea Sigmund Freud intr-una din prelegerile tinute la Universitatea Clark: "Te-ai zgarcit la sosuri, boss"

Precum spunea Sigmund Freud intr-una din prelegerile tinute la Universitatea Clark: "Te-ai zgarcit la sosuri, boss"

[UPDATE] Oamenii de la Sun Plaza au acceptat provocarea noastra. Dovada sta in poza de mai jos, dar si in blidele de mancare pe care ni le-au trimis. Spaguta a functionat de minune, asa ca suntem nevoiti s-o spunem raspicat: vizitati Sun Plaza!

 

Textul original:

Care-i diferenta dintre Carl Jung si industria de fast-food? Pai, in timp ce marele psihanalist era de parere ca orice forma de adictie, de la morfina la idealism, e rea de tot, companiile cred taman invers: papati tot! Noroc cu Sun Plaza, care au gasit si asemanari intre marii doctori de cap ai lumii si brandurile de mancare. Iata ce frumos au dat-o.

 

Nu o sa ne contrazicem nici cu domnul Sigmund si nici cu Dristor Kebap - ambele sunt branduri care nu mai necesita nicio prezentare. Doar ca la kebaparie, cand sunt cozile alea mari, satisfacerea nevoilor nu e deloc imediata sau lipsita de nervi. Mancarea buna, insa.

Asteptam plini de entuziasm si alte aforisme de la Sun Plaza, mallul cel mai cultivat dintre cele din Bucuresti. Nici macar nu glumim. Aruncam manusa intelectuala oamenilor de acolo: vrem sa ne faca pofta de mancarurile de la mall prin comparatii scoase din opera lui Spinoza si ariile lui Puccini.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related