IAA România semnează Carta Diversității

IAA România semnează Carta Diversității

Carta Diversității din România urmează modelele de succes existente în alte state europene și are la bază un set de principii generale, asumate voluntar de către semnatari cu scopul de a promova diversitatea, non-discriminarea, incluziunea și egalitatea de șanse la locul de muncă.

IAA se alatură demersului Cartei Diversității, alături de alte entități de prestigiu din România, cu scopul de a-și arăta adeziunea la valorile comune ale Uniunii Europene în ceea ce privește susținerea diversității în toate formele ei și încurajarea mediilor în care aceasta e susținută.

“Diversitatea, în toate formele sale, este un accelerator de rezultate dovedit. Dar, pentru ca o organizație să poată beneficia de rezultatele diversității, trebuie să adopte, cu onestitate, o cultură a egalității de șanse, a dialogului deschis în care se încurajează în mod real opinii diferite și în cadrul căreia meritocrația este posibilă și credibilă. Doar astfel diversitatea este pusă în valoare și poate produce rezultate excepționale.

În cadrul sectoarelor creative, cum este și industria marcom-ului pe care IAA România o reprezintă cu responsabilitate, diversitatea este cu atât mai valoroasă, cu cât ideile inovatoare se hrănesc din opinii diferite, din contraste și din experiențe diverse. Prin semnarea Cartei Diversității, ne exprimăm sprijinul pentru promovarea principiilor diversității în organizație și în afara ei” declară Maria Predoiu, Președinte IAA România.

 

Organizațiile care doresc să se alăture Cartei Diversității sunt invitate să semneze textul Cartei și să contacteze echipa de proiect. Carta Diversității va fi lansată oficial în România în cadrul unei ceremonii care va avea loc în data de 18 aprilie 2018, la JW Marriott.

 

Carta Diversităţii din România face parte dintr-un proiect regional, coordonat de DOBROVITA Slovenia, cu parteneri din sectorul privat și public din Romania, Slovenia și Croatia și susținut de Comisia Europenă, prin programul DG Justitie și Consumatori. In România, pro-iectul este implementat de Fundația Forum for International Communications, Asociația Asistență și Programe pentru Dezvoltare Durabilă - Agenda 21 și Agenția Natională a Functionarilor Publici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related