Copiii cer brandurilor să spună NU

Copiii cer brandurilor să spună NU

Dacă oamenii mari nu pot, nu vor, nu știu, au obosit, copiii au preluat lupta împotriva armelor în SUA și nu renunță la fel de ușor. Scriam săptămâna trecută despre apelul consumatorilor către braduri să sisteze legătura cu NRA, Asociația Națională a Armelor din SUA. Ieri, în timpul unui marș de protest, care a avut loc în mai multe locuri din SUA, mai mulți elevi din Brooklyn au cerut brandurilor să spună NU. Ei au purtat veste antiglonț cu logo-urile YouTube, Apple, Google sau Roku, branduri care au păstrat încă o legătură cu NRA, difuzând NRA TV, canalul asociației. Pe aceleași veste au apărut și FedEx sau Amazon. 

Despre NRA Tv și legătura cu brandurile respective a comentat recent și John Oliver în emisiunea lui:

Ideea a venit de la Tommy Noonan și Douglas Cameron, de la DCX Growth Accelerator, și a avut ca obiectiv transformarea acestui apel în titluri de știri. Ceea ce s-a și întâmplat. Vestele copiilor au ajuns până la Instagramul lui Samuel L. Jackson

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related