FOMO, varianta Apocalipsă

FOMO, varianta Apocalipsă

Ne este frică să nu pierdem nimic. Niciun festival cu hamburgeri, niciun status glumeț pe Facebook, nicio fotografie pe Instagram. Oamenii de știință și ecologiștii au un alt tip de FOMO. Acela al lucrurilor care nu vor mai exista.

Campania pe Instagram a World Wildlife Fund, realizată de TBWA/Paris, a luat obsesia FOMO, a distilat-o, a întors-o pe toate părțile și a dus-o la un alt nivel. Unul care te pune pe gânduri. Nouă influenceri au postat pe conturile lor fotografii cu peisaje neatinse de modernitate. Cei care au dat inimioare au descoperit că în spatele fotografiilor era mai mult decât părea. Sau, ca să fim exacți, mai puțin. Locurile acelea erau distruse de poluare, construcții, schimbările climei, iar frumusețea lor fusese doar o retușare digitală.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune

Dictionar



Related