180 de lucrari inscrise. Niciuna potrivita pentru Oradia

180 de lucrari inscrise. Niciuna potrivita pentru Oradia

Am fost asta-toamna in Oradea si mi-a placut foarte mult. Chelnerii aveau un fel anume de a te intreba lucruri, sfarseau propozitiile cu ”asa-i?”, iar imprejurimile orasului erau misto. Si totusi, Oradea avea nevoie de un un logo. Am scris si noi despre asta atunci cand concursul a luat startul. Miza concursului era suma de 47.000 de lei, pe care castigatorul urma sa-i imbuzunareze.

Iata ce spuneau organizatorii in urma cu cateva luni:

Este momentul sa scoatem capul in lume si sa ne afirmam identitatea si potentialul. Mai avem inca multe de realizat dar suntem ambitiosi si increzatori ca vom reusi, pas cu pas, caramida cu caramida.

Ei bine, avem o veste buna si una rea. Vestea buna este ca ideea concursului a prins, si multi designeri si-au inscris lucrarile. 180 au trimis, 172 au facut-o conform cu normele organizatorilor. Vestea mai proasta este ca, din cate se vede, au facut-o cam degeaba. Cel putin, momentan.

 

Asadar, juriul a decis ca niciuna dintre inscrieri nu este suficient de buna pentru oradeni. Comunicatul suna cam asa:

In urma sedintelor de jurizare si a evaluarii fiecarei propuneri, nu a fost gasita niciuna care sa respecte intru totul pozitionarea, atributele sau celelalte prevederi ale regulamentului de concurs sau sa corespunda calitativ asteptarilor juriului. In aceste conditii, premiul de 47.000 de lei, nu va fi acordat niciunui participant.

Le multumim tuturor participantilor pentru efortul si munca enorma depusa si pentru increderea acordata. Incepand cu azi, pe site-ul de concurs www.brandoradea.ro vor fi publicate toate propunerile creative care au intrat in procesul de jurizare.

Ramane de vazut daca va urma o noua runda sau daca organizatorii vor apela la creativi de import.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded