Se caută un logo pentru Oradea

Se caută un logo pentru Oradea

Este 2018 și România își caută, în continuare, identitatea pierdută. Și orașele ei. Oradea își caută logo și oferă 47.000 de lei găsitorului. Pe brandoradea sunt toate informațiile:

În primul rând, de ce:

Oradea se află în plin proces de modernizare și dezvoltare și devine un oraș tot mai atractiv, mai plăcut de trăit și experimentat, atât pentru locuitorii săi cât și pentru turiști și investitori.

Este momentul să scoatem capul în lume și să ne afirmăm identitatea și potentialul. Mai avem încă multe de realizat dar suntem ambițioși și încrezători că vom reuși, pas cu pas, cărămidă cu cărămidă.

La capitolul strategie de brand, ne-a atras atenția următoarele:

Personalitatea brandului

Masculin, voluntar, deschis noutății, harnic, pragmatic, pozitiv, cu spirit de echipă, orientat către soluții, vesel, civilizat, modern însă cu rădăcini adânci, un adevărat liant între generația tânără caracterizata prin inovație și nonconformism și cea matură, conservatoare și tradiționalistă.

Concursul este organizat de Asociația pentru Promovarea Turismului în Oradea și se adresează ”tuturor designerilor specializați în identitate vizuală, atât individuali cât și colectivelor de designeri sau agențiilor specializate de oriunde”.

Cei care doresc să participe pot înscrie logo-uri între 9 februarie și 11 martie, iar desemnarea câștigătorului se poate face între 11 martie și 9 aprilie. 



Sectiune

Dictionar