[Comunicare la partid] În această fază, comunicarea viitorului partid Demos este folosită pentru a crea coeziune și identitate de grup

[Comunicare la partid] În această fază, comunicarea viitorului partid Demos este folosită pentru a crea coeziune și identitate de grup

In primul rand, i-am intrebat pe oamenii de la Demos care sunt nevoile lor de comunicare. Inca nu sunt un partid in adevaratul sens al cuvantului, dar vor fi. Iar raspunsul lor a fost ca nevoia principala este aceea de a da o noua semnificatie termenului de ”stanga” in Romania. Raspuns imbucurator. Un interviu, asadar, cu oamenii de comunicare ai Demos: George Constantin, Andreea Iorga Curpan, Sorin Despot si Claudiu Craciun.

De comunicare, care este parte dintr-un flux continuu de activitati de extindere, creare a coeziunii de grup si auto-educare, se ocupa cam 10-15 persoane

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related