Bob Dylan lansează propria marcă de whiskey

Bob Dylan lansează propria marcă de whiskey

Brandul de whiskey se numește Heaven's Door, cum altfel?, iar demersul pare unul firesc, dacă ținem cont că Bootleg Series numără până acum 13 albume. Cântecele lui Bob Dylan mustesc de referințe în legătură cu această pasiune a cântărețului, cum ar fi:

Copper Kettle :

“Daddy he made whiskey, my grandaddy he did too / We ain’t paid no whiskey tax since 1792”

Blind Willie McTell:

“He’s dressed up like a squire / Bootlegged whiskey in his hand”

Gotta Serve Somebody:

“Might like to drink whiskey / Might like to drink milk”

sau Moonshiner:

“I’ve spent all my money / On whiskey and beer”.

”Nu găsești mereu inspirația. Uneori te găsește ea pe tine. Am vrut să creăm o colecție de whiskey americană care să spună o poveste”, a declarat cântărețul de 79 de ani, laureat cu premiul Nobel pentru literatură în 2016.

Colecția are deja trei tipuri de whiskey gata să ajungă pe rafturi, iar brandul a fost dezvoltat în parteneriat cu Marc Bushala. Când s-au gândit la nume, au vrut ceva care să poată sta singur, dar și să facă cu ochiul înspre Dylan.  

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related