Cheil isi extinde prezenta globala printr-o serie de achizitii si fuziuni

Cheil isi extinde prezenta globala printr-o serie de achizitii si fuziuni
  • Cheil Worldwide a achizitionat pachetul majoritar de actiuni al Centrade Integrated, agentia digitala de publicitate de top din sud-estul Europei.
  • Centrade Integrated este bine reprezentata in sud-estul Europei, avand ca punct forte oferirea de solutii de marketing bazate pe analiza de date.
  • Cheil isi continua procesul de extindere printr-o activitate intensa de fuziuni si achizitii.
  • Cheil Worldwide a anuntat o crestere semnificativa a veniturilor in primul trimestru al anului 2018
  • Venitul consolidat a crescut cu 10% iar profitul operational cu 12% fata de aceeasi perioada a anului trecut
  • Cheil doreste sa isi extinda platformele de business globale prin perfectionarea expertizei digitale

 

Cheil Worldwide, una dintre cele mai importante retele de comunicare pe plan global, anunta astazi achizitia pachetului majoritar de actiuni al Centrade Integrated, una dintre agentiile de publicitate de top din sud-estul Europei. Achizitia face parte din strategia retelei de a-si creste competitivitatea pe piata globala si de a construi platforme de business care sa sustina viitoarea extindere printr-o activitate intensa de fuziuni si achizitii.

Infiintata in 1993, Centrade Integrated, parte a Centrade USA Group, agentie de publicitate de top cu sediul central in Romania si cu o prezenta semnificativa in sud-estul Europei, ofera o gama larga de solutii de comunicare la nivel european, de la ATL sau BTL, pana la digital sau retail. Centrade Integrated are un portofoliu solid de clienti in Romania, Serbia, Croatia si Ungaria.

Cel mai important atu al Centrade Integrated este faptul ca s-a dovedit capabila sa ofere solutii de marketing personalizate in functie de nevoile clientilor sai, pornind de la analizele facute pe baza big data. Agentia are o gama larga de clienti in sud-estul Europei si ofera solutii digitale de comunicare pentru companii precum P&G sau Raiffeisen Bank, gestionand, in acelasi timp, si site-ul Samsung.com. Data fiind baza solida de clienti, businessul digital al agentiei a inregistrat o crestere semnificativa de 80% in ultimii doi ani, ceea ce a condus, anul trecut, la o crestere totala a veniturilor de 54%.

Cheil Worldwide a anuntat pentru primul trimestru din 2018 o crestere de 10% a venitului consolidat, cu o crestere a profitului operational de 12% (17% a fost cresterea profitului operational inainte de impozitare). Agentiile afiliate Cheil au inregistrat, de asemenea, o evolutie financiara pozitiva in comparatie cu anul anterior. Dat fiind acest moment favorabil pentru retea, Cheil se asteapta ca achizitia Centrade Integrated sa contribuie la extinderea platformei sale de business in Europa, dar si la consolidarea businessului global, care reprezinta 75% din venitul total al retelei globale.

Cheil Worldwide va continua procesul de extindere prin fuziuni si achizitii, vizand agentii specializate, cu expertiza in zona de inovare digitala pe baza analizei de date, marketing digital si e-commerce. Agentia globala va avea abordari diferite in functie de regiune – se va concentra pe diversificarea si extinderea businessului pe pietele mai dezvoltate, precum cea americana sau britanica, in vreme ce, pe pietele emergente precum sud-vestul Asiei si America Latina, va face demersuri sa devina lider de piata.

 

Jeongkeun Yoo, presedinte si CEO Cheil Worldwide, a declarat:

“Cheil Worldwide si-a luat angajamentul de a se transforma dintr-o agentie traditionala de publicitate intr-o companie care ofera solutii integrate digitale si creative. Sunt increzator ca achizitia Centrade Integrated va contribui la consolidarea capabilitatilor noastre digitale pe piata globala.”

 

Radu Florescu, CEO Centrade Integrated, a comentat:

"Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.”

 

In acelasi timp, Cheil Worldwide a continuat sa faca investitii semnificative anul trecut in media digitala si marketing B2B, achizitionand PSL, o firma de consultanta in marketing B2B cu sediul in Toronto, si Atom42, o agentie de marketing online britanica, prin intermediul agentiei Iris, membra a retelei Cheil in UK.

Termenii acordului dintre Cheil Worldwide si Centrade Integrated nu vor fi facuti publici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related