Dan Petre, din rolul de moderator la Effie: "Case-ul este in continuare principalul vehicul argumentativ. Dezbaterea nu influenteaza mai mult de 20-30% din decizie"

Dan Petre, din rolul de moderator la Effie: "Case-ul este in continuare principalul vehicul argumentativ. Dezbaterea nu influenteaza mai mult de 20-30% din decizie"

Dupa ce-am aflat si finalistii editiei de anul acesta a Premiilor Effie, ne-am gandit ca n-ar strica sa lansam niste intrebari prin salile de jurizare - ca sa luam pulsul. Am poposit cu ale noastre curiozitati la masa moderatorilor. Cum probabil multi stiti deja, dezbaterile ambelor etape de jurizare sunt chivernisite de 5 oameni de research. Unul dintre moderatori este Dan Petre (Business Developer, D&D Research) care a jucat mai degraba rol de facilitator al discutiilor de la fata locului, "mult mai constructive decat in anii precedenti", juratii incercand sa inteleaga cat mai bine cazurile si contextele/realitatile prezentate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related