În țara fiordurilor și a clamidiei

În țara fiordurilor și a clamidiei

Avem de a face cu un spot bizar. Pare o reclamă turistică la Norvegia, făcută de un lanț de magazine, care sfătuiește turiștii să aibă grijă la localnici și să nu plece de acolo cu o boală cu transmitere sexuală. 

Campania 7-Eleven, făcut de agenția Morgenstern, nu i-a impresionat în mod plăcut, însă, pe membrii organizației de turism a țării, potrivit ziarului norvegian Dagbladet.

"Arată norvegienii ca pe niște barbari desfrânați și obsedați de sex. Nu e o reclamă bună pentru Norvegia”, a declarat Stein Ove Rolland, marketing developer Visit Norway.

Poate tocmai de aceea, reclama a devenit virală. 

”Ne așteptam la controverse când am gândit campania. De fapt, contam pe ele pentru ca mesajul nostru să ajungă unde trebuie. Ideea e să îi înțepăm puțin pe norvegieni în mândria lor națională și poate așa vor folosi mai multe prezervative”, a explicat Torkild Jarnholt, partener Morgensterm

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related