Abecedarul adultului modern, mai uituc cu propriile nevoi

Abecedarul adultului modern, mai uituc cu propriile nevoi
Lansarea campaniei: Alina Golopenta (Director Marketing, Kaufland Romania) si cei 4 invitati

E minunata, rotunda si, mai ales, productiva viata in 2018, in special din sursele Facebook si Instagram. Cum soarele rasare, la fel si forfota de conexiuni, intamplari, stiri, filtre, anunturi, lansari, peisaje, vacante, colaborari, proiecte, petreceri, descoperiri, posibilitati si oportunitati. Nimic nu sta pe loc, totul se cizeleaza permanent si cine ramane in urma, sa fie sanatos. Problema e ca in spatele ecranelor se petrece si o viata reala, unde oamenii parca trec pe pilot automat. Liberul arbitru e amortit de avataruri, aglomeratie si rutina, iar traiul in inertie, intre doua ecrane, nu e sinonim cu echilibrul.

Din fericire, riscul asta nu mai e secret; din pacate, e foarte usor de ignorat.

Dar un instrument suplimentar de aducere-aminte tocmai ce a aparut: "ABC-ul pentru o viata deplina", gandit de Leo Burnett Bucharest pentru Kaufland Romania.

 

Continuand demersul din 2016, "Noul Tu Traieste Fresh", cand brandul propunea romanilor o reinventare a stilului lor de viata prin prospetime, de-acum Kaufland pune in lumina importanta alegerilor constiente care, adunate, rezulta intr-o viata traita pe deplin.

Aceste alegeri constiente, mai dificil de adoptat decat s-ar crede, au fost si subiectul discutiei de la evenimentul de lansare al noii campanii, desfasurata pe baza a 4 studii de caz. Alergatorul de anduranta Andrei Rosu, multitaskerul BRomania, vloggerita Andra Gogan si fostul Hiena de la Animal X, Serban Copot, s-au reunit atunci pentru a discuta despre cum au depasit inertia unui mod de viata agitat in favoarea unui stil de viata responsabil, asumat si mai benefic pentru ei insisi.

Da, dar 4 persoane publice cu presiuni aparte in vietile lor, ziceti? Nu chiar. Pai n-avem fiecare dintre noi acces la o viata in vizorul public al sutelor si miilor de prieteni virtuali (nu mai vorbim de followeri)?

 

Campania "ABC-ul pentru o viata deplina" asociaza fiecarei litere din alfabet cate un principiu pentru o viata deplina, integrand contextual produsele din magazin intr-un ansamblu divers al experientelor pe care fiecare om ar trebui sa le traiasca, constient, zi de zi.

Avand in vedere ca avem de-a face cu minimum 26 de executii - si tot atatea principii pentru stilul de viata al adultului modern, putem vorbi de un demers consecvent, continuat si pe platforma brandului:

Abecedarul continua sa se dezvaluie online si la TV, inspirand catre prezenta, actiuni asumate si bunastare sustenabila, nu fortata, plecand de la sine (pe plan fizic, mental si emotional) si ajungand pana la responsabilitatea fata de mediul inconjurator - de care, totusi, sa ne amintim ca depindem chiar mai mult decat de online.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related