Cunoscut drept BRomania, unul dintre primii și cei mai de succes creatori de conținut de la noi, Matei Dima – regizor, actor, scenarist și producător în trei producții de film

Cunoscut drept BRomania, unul dintre primii și cei mai de succes creatori de conținut de la noi, Matei Dima – regizor, actor, scenarist și producător în trei producții de film

Lansat în 2014, proiectul BRomania a fost încă de la început un succes și a setat trenduri în ceea ce privește entertainment-ul online, cu sketch-uri care au cucerit milioane de fani și scenarii care au devenit virale. În spatele lui stă Matei Dima, unul dintre primii și cei mai apreciați creatori de conținut de la noi, care anul acesta este implicat în trei producții de film: serialul online de comedie „L-a Seral”, în care joacă, dar pe care îl și produce, lungmetrajul „5GANG TheMovie”, care reprezintă și debutul său regizoral, precum și lungmetrajul „Miami Bici”.

Lecții de actorie cu Ada Condeescu în serialul „L-a Seral”

Săptămâna trecută, BRomania a lansat serialul online de comedie „L-a Seral” (joia de la 20:00, pe canalul de YouTube BRomania), în care apare și cunoscuta și premiata actriță Ada Condeescu. Cu o poveste spusă cu mult umor de situație, cu replici amuzante care captivează publicul de la primele minute, serialul „L-a Seral” este o gură de aer proaspăt pentru consumatorii de gen.

 

Subiectul este unul cât se poate de ancorat în realitate: problemele cu care se confruntă liceenii, de la bullying, la vot și democrație, relatate cu mult umor. În rolurile principale apar Matei Dima (Vidra), Ada Condeescu (diriginta Iulia Pană), Ionuț Rusu (Vivi), Dan Badea (Ștefan Buzoi), dar și Ruxy Ghimp (Roxxy) sau Irina Deaconescu (Prețioasa).

 

Primul episod „L-a Seral”: Bullying a fost făcut public pe 29 august și are deja aproape 900 de mii de vizualizări.

 

Cel de-al doilea episod „L-a Seral”: Șeful clasei a fost postat joi, 5 septembrie și tratează un subiect cât se poate de actual: votul și democrația.

 

"Mă bucur enorm că am reușit să lucrez cu o gașcă atât de creativă și muncitoare pentru a vă putea oferi această mini-serie de 4 episoade, urmate de un vlog/documentar în care vă povestim și arătăm cum am ajuns, după mult, mult timp, să aducem la viață acest proiect", a mai spus Matei.

 

5GANG TheMovie – debut regizoral pentru Matei Dima

Pe 2 septembrie au început filmările pentru „5GANG TheMovie”, primul film regizat de Matei Dima, la care lucrează, după cum indică chiar numele, cu Selly, Gami, Dia, Pain și Exploit, cei 5 care au devenit idolii unei întregi generații.

"Regizez primul meu film: „5GANG TheMovie”. Este debutul meu ca regizor și este vorba despre o idee care mi-a venit în timp ce filmam „Miami Bici”, care iese și el în curând. E o poveste pe care am scris-o vara asta cu Pitici Gratis și Vali Dobrogeanu, iar acum o filmăm. E un proiect foarte serios și foarte fun în același timp, cu o poveste cu mesaj pozitiv și multe elemente care sunt sigur că vor plăcea publicului. Sunt foarte fericit că facem filmul acesta", a dezvăluit Matei.

Primele imagini de pe set pot fi văzute aici.

 

„Miami Bici”

Este primul film independent pe care Matei îl face împreună cu Codin Maticiuc.

"Facem mai multe joburi, avem mai multe roluri. Suntem și scriitori, și producători, și regizori, și actori", spune acesta.

Producția a beneficiat la începutul acestui an de un amplu casting național, care i-a dat ocazia lui Bro să descopere multe talente actoricești prin țară.

 

După ce a studiat teatru și relații publice în Los Angeles, Matei Dima s-a întors în România în 2014 pentru a testa un domeniu nou, încă neexploatat la acea vreme: entertainment în online. Proiectul BRomania a fost primul care a introdus cu succes fenomenul VINE-urilor în România.

De la Vine, la YouTube, Facebook și Instagram, BRomania a ajuns la peste un milion de urmăritori și la adevărate producții de film. Matei a pus bazele unei comunități a consumatorilor de divertisment online de pretutindeni, a cucerit internetul cu sketch-urile sale și a stabilit un record cu cel mai viral video românesc, ajungând la peste 51 de milioane de vizualizări. Totodată, show-ul său național, live-ul de comedie #CuDeToate, a fost sold-out după sold-out. „Îmi doresc să creez ca scriitor, actor, regizor. Nu contează unde se întâmplă chestia asta. Vreau să cresc și să ofer ceva din ce în ce mai bun.”

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related